nuffnang

28 March 2010

i choose to be single~

Lalalala...

i choose to be single...
ape pasatttt??

ntah...i think i love the selfish of giving myself the very best of all..ok ayat aku cam hape..
the feeling of giving the right decisions not base of others...and showing my feelings not inflactuate  of others e.g love ones...


and not forgetting I can be VERY demanding at certain critical of times...which i hated most..


im very precise on what gentlemen behavioral i what...meaning i have very high expectation towards guys..


salah kah aku berperasaan begitu?mungkin sebab ex-ex aku...most of them memang sort of gentlemen type..

whom cooked for you,sing for you,play somesort of instrument...know how to handle sort of critical time of...obviously tak kisah tetiba kena prank...sweet and jiwang as sort of willingness to record bait per bait of love phrases...full of surprises...won't lie..and sangat la bijak mengawal aku yang tak berapa bijak ni...ahhaha...menepati janji,kalau xboleh pon ade alasan yg betul2 kukuh...


suka jual mahal before couple...tapi lepas couple baru tau dalam hati ade taman...~haha
suka buat bende both of us can enjoy...suka main-main dimana sahaja...


contoh korang baru lepas beli barang..ade harga..ko cabot harga tu...ko panggil bf ko..bf ko toleh ...cecepat ko stamp kan harga itu di dahi dia...and cakap...yeahhh sold to me~
tak lama pastu...korg plak kene balik...hahah...~aku la tu..
kalau lelaki bajet macho dan kontrol ayu...xkan suka cara aku ni...tapi aku pedulikkkk apee...aku sukaaa....hahahah


contoh berjalan-jalan di mall..disebabkan aku susah dikawal..akan pergi saje ke mana section aku suka tanpa..berfikir pjg...dan exbf aku itu terpaksa memegang aku...tapi bukan tanganlaa...ko tau ape dia pegang?kepala aku...ceitttt....alasan??bebudak liar ske merayau xtentu pasal mmg kne layan camni....ahhahhaha...ok sbenarnya tak..sbb sebenarnya aku mmg pendek dari dia...selalu bf aku adelah tinggi dan aku hanya cecah ketiak dia je...so lelaki harum dan wangi pakai deodorant adelah penting disini...hahahah


perfect date pada aku adelah both of us can laugh at each other sampai balik rumah karang...
kalau takat jalan2 makan2...tgk wyg..pastu senyappp jeeeeeee...xberbunyikkk....buat lawak pon xrasa nak gelak,baik aku kluar dgn kayu!


aaa sah2 aku sanggup balik naik public transport sajeee.....~bosannn deiiiiii 
.
.
.
.
.
to be continued...


*updated..


haha sorry for all of you,hv to hear me whining pasal guys plak sini...
tapi seriously that is what i think of guys...


style-style mat-rempit-ade-banyak-bosia-bagi-barang-kt-ko itu boleh blahhh...
waloponnn ko ensem gilos kalah kamal adli,renoma punya modell...mmg tolak tepi...tapi tu yang mmg  ensem la...kalau tak ensemmmm??lagi ape aku nak kata?dah la xensem...perasan ensem dan  perangai cam fucktard..


hahha ape motip ko sebut renoma model kan??hahah ok sorry my bad my bad...~


tapi aku cam terbaca la,blog kawan aku mengatakan lelaki ni over sensitive and gentlemen nya style bila nk mengorat...bila dah kapel xde inisiatif camtu pon...


alaaa....dia xde wat camtu,ko la yg bergerak kann??
hahaha...tapi kala dia mmg layan xlayan...baik carik lain dan clash je...serabut otak ko nk overcome insensible character yg sebegitu....




macam lelaki la g


ak kan...gila2 mengadu exgf dia perangai sial..tapi not my fault la ko pon perangai fucktard-nak-awek-lawa-maintance tinggi-xpakai-tdung-tapi-ko-nak-suruh-siang-malam-mengadap ko-je-xleh-bebas-sikit...luaran cam biatch sexy daring gila....dalaman cam muslimah rabiatul adawiyah....




and obviously...love is game for t-w-o....two ya disitu...both have to give and take....kalau korg mmg ok je buat lawak xsemenggah...ok je la kan...pedulik ape org nak kata...janji ko tak melanggar ape2 etika dan akta..

tapi kalau tetiba gf/bf cam xde mood malas nk layan lawak cam haramm ko tuh...sila la stop and wat bende lain yang lebih menguji IQ...as sort of dia-moody-better-change-to-smthing else daripada ko kena terajang+sipak perut dan baling dgn ape2 objek disitu...

so ade sesape leh memenuhi ciri-ciri lelaki idaman saya?
haha boleh tinggal no phoneeee di bawah...hahahah...perasannn goddiva nk mampos btol...
no la aku pun xrasa teringin nak ade bf for now...

bila lonly...ko carik je kawan2 keliling....xpon ko carikk je encik bab di lot 10...hahaha
curahkan kasih sayang pada orang-orang sekeliling laa gituuu....

tata...
hahah rasa nk muntah x baca entri pjg penuh tulisan dari aku nih...~


lupa lak nak tepek pic exbf....

lalallala

hahahha gelikkkkkksssss~dan gedikkkks~haha



2 comments:

  1. ske bce yg ini..we want more..we want more..!!

    ReplyDelete
  2. ehhh...ape yg ko nak ajnoooo???

    ReplyDelete

juz type any of ur comments~