nuffnang

25 March 2010

aaaaaaaaaa bodohhhhhhhhhh!

ok aku rasa aku dalam masalah beso..!
bodoh lagiii...

aaaaaaaaa...baik benti memaki...kalau xleh benti maki sumbat mulut dgn sabun!

boleh x org hormat perempuan sikit?

babi tol laaa....
sakit plak hati aku...
asal ko perempuan....xde boifren...single...keje pegi balik sorg2...

ko ni di cop pompuan desperate sangap tuttt...
aaaaa babi babiiiiiiiiiiiii!!!

stresss tekanan aku!
sial laaaaaa.....
ok stop maki...~

dah org macam tu boleh blah...!
aku pedulik ape ko dato ke tan sri ke...
kalau aku xsuka mmg aku blah...sblum aku direct maki...!!

aku tolak tuah??
heh sori la beb....ko yg bertuah sbb xkene tendangan sisi kiri kene rusuk aku itu!
aaaaaaaa bodohhhhhhhhhhhhhh!!!

pegi mati sama ko!dato' low classss!!!
pjrfhwuifbvjwcnUWRCBWUECBUwfb

No comments:

Post a Comment

juz type any of ur comments~