nuffnang

12 March 2010

sila jgn mem'batak' kan diri sendiri~

Haha...kasar bahasa kak?
dah memang malas nk cakap baik-baik....

sebab sometimes orang suka mem'batak'kan diri sendiri...
termasuklah aku...
so entry ni aku tulis bagi mengingatkan diri sendiri dan org lain utk tidak menjadi batak~

sebab org suka assume things...
kalau assume benda2 baik xpe...
ni assume benda2 buruk je....
and assuming makes ur mind S.H.A.L.L.O.W~

sebab ko xtau sebab-sebab tertentu semua benda kat dunia ni jadik...
and u will and never will to put ur feet to their place...
dan jgn berlagak ko ni psikik...tau semua benda
dan boleh baca pikiran orang dan yakin bahawa firasat ko tu btol dan tak dengar nasihat org


contoh situasi 1

perempuan kena tipu..
perempuan tu bodoh

contoh situasi 2 

bengang dengan org lain
hangin kat semua orang

contoh situasi 3

ko boleh mendapatkan sesiapa shaja
sbb you have charm n looks

contoh situasi 3

ko sibuk nak check enpon orang
pastu ko baca msg..n ko assume dia berskandal dgn sesape

contoh situasi 4

aku tak boleh hidup senang
sebab nnt bila aku senang..
aku jadik jahat~


contoh situasi 5
ko keluar dgn lelaki berbeza beza setiap malam
ko berskendel dgn dia

contoh situasi 6
ko nak tgk nama ko pemes ke tak
ko pegi search kt google
pastu masuk blog aku...
 pastu aku tau


hahahah
yg situasi 6 tu sgt kelakar...
sgt kelakar sbb ko pk ko dh cukup hebat di sini..
sorry ade lagi hebat di atas ye(sambil jari tunjuk atas...bukan tunjuk fak ek...)


and wat goes around comes around....
jgn seumur hidup ko tak rasa senang hati sbb ape ko dh pernah buat kt org~


kalau aku pikir aku bijak...
ade org lagi bijak...


kalau aku pikir aku cantik
ade org lagi cantik...


kalau aku pikir aku kaya...
ade org lagi kaya...


kalau aku pikir aku mulut puaka...
ade lagi mulut puaka...
hhahaha
sekiannnn


1 comment:

  1. lama tak dengar perkataan batak tuu

    ReplyDelete

juz type any of ur comments~