nuffnang

08 March 2010

Ape punya jantan la nih...~

Aaaa tekanan aku...
ni cm tahap tekanan meninggi...kepala rasa panass je...
tinga rs berasap

dapt msg...

him : miss me tak?

me: (dalam hati,eh ko sape??ape kene aku kne miss miss ko lak?)
      ni sape eh??(reply gak la kan..takut artis2 top model mana lak,kang melepasss...miaahahahah)

him: Alaaa....saya ari** arituu, yang kata nak jumpa pastu xjadi...sory lama hilang ade hal sikit....ni pun drowsy br lepas telan ubat batuk


me: ooo ok...

him: sajee nak test loyalty awak....happy tak i msg u balik?? 

me:(sumpah seranah sgt hebat mcm mercun di dalam hatiii~) ni bukan nak test loyalty...ni bagi lupa terosss...happy??dun think so...bye~


tetiba aku rs apesal jejantans ni perasan sgt????
aku tau la aku ni xlawa...tp xyahlaaa nk treat aku ni cam peminat setia ko plak kannn???




shit!!!





p/s: thx follower #42

3 comments:

  1. syazzy1:07 pm

    xpyah lyan laki cm 2...hampeh jerk....
    ko ckp r ko xknal dea ke hape..bru la de kemaluan skit..

    ReplyDelete
  2. kang bertambah kemaluan plak...xpe2 aku still kesian lagi....muakakkakaka

    ReplyDelete
  3. opocot...! marah sudah!

    ReplyDelete

juz type any of ur comments~