nuffnang

06 March 2010

Aku pening~

Haaa apesal entri asik sakit2 aje?
entah mana aku tau

aku pening td pas gi mkn kt kedai depan...
nak bukak pintu gril pun aku dh pening2...berpeluh2...
siap cangkung dlu...baru bukak grill...
yela kedai pakcik xbukak...       
aku malas nk masak....

aku dh kata...aku jugak mempunyai imaginasi dan psyco yg tinggi...
bila aku dh set ckp aku nk minum air xde susu untuk lunch ,sila jgn menggatal pegi order air nescafe aisss...
mmg rasaaaaa nikmattttttt....minum ais bersusu dgn nasiii lagi banyak dr lauk...
pastu aku plak yg cam nk tumbang...
bunguk punya keje...

yela....sayoooor abes jual kt situ...
xkan aku nk meroyan bentak-bentak kaki suh akak tu masak sayorrr utk aku...
gila ape....

so kena la redhoooo mkn ape je yg tinggal...
dah ko malas masak pastu ko malas nak pegi mana-mana kan?
haaa makn je ape ade jgn byk soalll....

pastu jgn tgor2 aku siap komen ckp aku dh kurus...
aku hentak muka kt dinding kanngg...

berat aku 90kg la woiiii!
kalau aku berat 50 xpe ko nak ckp aku kurusss....

ok stresss...
yg eloknya pas aku masuk rumah tersadai bukak tdung n baju (jgn nk pk bukan bukan lak..aku pakai baju lengan pendek kt dlm)
lempar atas lantai je....aaa lntak nk jadi lap lantai ke ape ke baju aku,yg penting aku cam xbernyawa dah tgk syiling berpusing2....
gi dapo minum air segelas....terussss aku ngap buenoooo....boleh plak kan pening2 mintak nyawa cmtu ko baham coklat??????

heh...ni sah boleh jadikkk sbb aku dh letak mindset nk ngap bueno bila naik rumah kang....

pastu dh siap mkan 2 batang bueno tu baru aku rs bersalah  pegi mati la ko bersalah konon...sebenar sendawa kenyang...ckup siap pencuci mulut aku mkn arini...

yela bersalah sikit...lntas aku nk cek baper lemak dan kalori, cholesterol....fats transfat...la ape jadah semua...

ye...sila berlari 50 km pastu buat push up angkat bell teros!!!!

p/s-mmg lammmmmmmmmmmbatt lagi ko nk kurus!!
(sambung makian dlm hati kemudian istigfar...)




No comments:

Post a Comment

juz type any of ur comments~