nuffnang

01 March 2010

Susah nak puaskan hati semua org~

peh memang susah nak puaskan hati semua orang...
bila buat ni...org mengata gak...bila wat camni lak org mengata jugakk...
malas jugak nak melayan...
tp sakit hati jugak
hahha...

insiden terbaru...
adelah sorang hamba Allah ni sedara mara asiah jugakla...
tgk asiah dh kurus sikit...boleh plak dia ckp kan

nanti bila dah kurus...baju-baju tu jgn lak bagi kat org...
bukan la nak kata....kawan dlu ade cmtu...bla bla blaaa....
dh kurus pastu gemok balik...
baju dh bagi kt org...
kena beli baju lain...

so motipppp???
ko nak kata jgnla perasan ko leh kurus...ko pon leh gemok balik..
sedar diri sket...

hahha...seperti biasa asiah senyappp ye....tidak menjawab 
tapi ade sikit haku jawabkan jugak...

siti ni xde byk baju pon...
xde pernah pon nak bagi baju-baju kat org lain...
nak beli baju byk2...
xmampu...
ecehhhh...ayat laser nya biar mak saya sambung kan nyeeeeeer...

dalam hati sakit gaklah kan?
tapiiiii...
saya tidak menjawab dgn laser ye...
nanti saya nampak jahat di mata sedara mara sayaaaaa....
so saya telah mengadu kat mak saya...
biar mak saya yg menjawabnyaaa...
hahahha

pandai tak?pandai tak?
hahaaaa...
nak idup kene pandaiiii...

dulu lagi siap cakap..
depan semua org yeee....

ni siti ni belajar amik ape??
computer??
byk sgt ke nak belaja pasal computer ni??
ade keje ke bila keluar nnt?
tgk ramai je menganggur amik IT...

hehe...sejak bila lak ko jadi pembanci kerjaya lepasan ijazah ye??
ikut rezeki masing-masing...
ni sah2 kalau aku keje company sedara mara mau di katanya jugak...
xde keje la tuh...
sbb tu keje company sedara mara jugak...
pehhhhhhh

antara ayat2 laser mak saya jawabkan ye...
 situasi 1
mak saya beli beg baru nmpk mahal dan berkilat2...ok mmg la mahal sikit...tp xdela harga ribu riban kan?selamba je kan...sibuk tanya harga berapa...assume2 sendiri....mahal ni mahal ni...
mak saya senang je...
anak kita engineer biarla nak merasa pakai handbag mahal2...hahahah
pastu ade lak org menjawabkan ye...
yela engineer pun...tapi xkeje lagi...
mak saya...
yela xkeje lagi tp setiap kali ptptn dia kasik seribu tau...

situasi 2 
situasi sibuk2 anak sendiri dan anak angkat...
mak saya...
dari anak sendiri baik anak angkat...sebulan kasik paling kurang 5ratus...anak sendiri pun belum tentu macam tu...

entahla bukan nak berlagak pon kan...tapi dah susah nk tutup mulut org..
xleh lebih sikit...
ade je kang mulut2...
masalahnya suara tu bukan dibelakang ye...
sound direct depan mata....
ade je xkena kan??

masalahnya...diorg tu bukan ade kena mengena pun dgn saya...
bukan adik beradik saya atau sesiapa ...

cuba sedara mara saya ye....
kira duit gaji saya xsepatutnya tanggung diorg...
ha gitu....
tapi xpela...ape2 pun sy ade mak ayah saya ye...
walaupun dia cuma mak angkt saya...
tp dia mak ayah saya jugak...

No comments:

Post a Comment

juz type any of ur comments~