nuffnang

06 March 2010

haaaa merempan~

ok entry aku kali ini cam spesis merempan sket...

ape tak nyeee...
aku tido baik punya....
tetiba aku terbangun...

aku terus rasa nk cuci toilet...
pastu aku cam blue2  blur2 nape aku nk cuci toilet tgh2 mlm ni?

iskkk....risau lak...
nak menopossss apeeee??

aaaa....

pastu tgh2 mlm tgk almari sendiri...
aaa sudah xmuat nk buh bajuuuuuuuu

nak beli lemariiiii....

ecehhh byk pulak hal ko eh?
pastu skrg aku xleh tidoo...
so aku hapdet blog

esok syaz nk dtg tido sini...yeahh
makcik sokaaa....

tulang selengka aku plak sudah menmpk kan diri...
yehhh xlama lagiii...

driving class dh book...
3/4 aku test jpj...

ok kita tgkla makcik ni berjaya lepas test ke tak...

walopunnn aku cam ragu2 jeeee....
aaaaaaaaaaaa...

merasala makcik pakai kete...
kete ape?
idakla teman tau lagiiiiiii...

kete mana harga murah nampk mahallllll???
yg jimat minyak?
minyak abes boleh letak air je...

pastu senang nak manouver...
gila tajam leh corner2...

haaaaaa
ko beli 
kete soronggg sajoookk
senang........!


1 comment:

juz type any of ur comments~