nuffnang

19 March 2010

I'm going to the Gatsby Deodorant Street Fair

Whoaaaaaa!!

Sape tak suka bau wangi-wangi???
angkat tangan?

well...aku suka bau wangi...
lelebih lagi lelaki...
perempuann jugak kena la jaga maaa...

miahhahaha...

lelaki bau kepam...busuk dan berbau rokok adelah tidakkk kooll sekaliii....
yela atleast ko pakai deodorant la kan?
ok...kalau nak tau pasal gatsby deodorant leh la dtg event bwh nih...

times square je...boleh la tercapai akal dan langkah aku sket...

Date: 17th April 2010
Time: 10am till 5pm
Venue: Front Foyer, Ground Floor, Berjaya Times Square, Kuala Lumpur.
 

ade banyak benda best kabornyaaa....
ada cabutan bertuahhh...tapi tgn aku ni xtau bertuah ke tak..
hadiah bukan calang-calang...gadgettt maaaaaaaaaaa!!!
bukan coupon2 ke cikai2 ape...tetapi gadget bernilai RM15k!!
wahhhh dpt ipod satu ke best jugakkk kan??
sape nk bagi free??

kabornyaaa...event ni ala-ala fun-fair...
ok aku suka fun fair...
ade sumo wrestling dalam suit air bag..
aaa srs airbag kah??interesting sbb tak penah tgk..
gladiator battlefield...ok aku xtau menatang ape nih...
mcm dlm troy kah??
pakai suit pastu dgn kuda...ade besi pjg tu tolak2..sape jatuh kuda kalah..
tak dpt kawen anak raja...hehhe ok aku menambah2...tp cmtu la kot?
ahaha

siyesly aku berminat nak pegi...pegi dgn membe a best kan??
kalau ade aktiviti pelik2 kne join...aku tolak je dia...hahah

kalau korang berminattt...
boleh klikkkkkkkk kt bwh ni....
www.gatsby.com.my/streetfair

No comments:

Post a Comment

juz type any of ur comments~