nuffnang

05 March 2010

Bebel lagi~

aaa dah kepakaran aku ni bebel...memang sampai blog la aku bebel...

kalau ko wat salah dgn aku siapla kene bebel...
ko tak tahan kene bebel jgn mcm2 dgn aku...
pastu kalau ko reti wat salah je dgn aku...pastu tak tahan kene bebel...
ta payh kawan dgn aku ...
senang?

senang je...xpayah sesusah..
dah mmg aku ni degil kepala batu...

pastu nk duk diam ke org pijak pijak kepala ko?
heh jgn harap leeeeeee....

sikit2 leh tahan...kalau melampau mmg nk kene la...

skrg ni ape2 kol pun aku malassshhh nk angkt...
except family tu ye la kan?
lenlain malashhh

lain tahun saje ko tepon...
aku malash nk layan...

ni pun balik kg nenek aku cam pelik lak kan nape enpon aku senyap je?
rilek la tok...sesekali biar dia duk diam2 situ xberbunyik....jimat tenaga...
ha...
okla tata

No comments:

Post a Comment

juz type any of ur comments~