nuffnang

01 April 2010

Apesal ko kurus Benauuuu??

Assalamualaikummm dan selamat pagiiiii~~

Semalam telah berjalan-jalan di Alamanda...
(ceeewahhh ayat skima dan merasakan mau taip menggunakan perkataan penuh,sebab mau translation yang lebih baik daripada google chrome...lalallala)

masa nak balik beratur kami 3 orang...(ehh lupa nk bagitau rumah kami sudah ade housemate baru...yeayy)

beratur sebab nak bayar parking...
kak ita yang bayar...kami tukang beratur sekali,
lalalla...tetiba terperasan di depan kami seorang perempuan tinggi lampai...sama tinggi dengan lelaki yang juga tinggi disebelahnyaaa....

dia sangatttt kurushhhhhhh....aaaaa dah la tinggi kurus pulakkkk....
saya tidak dapat menggunakan perkataan (saya merasa kerdil di siniiiii...tidak dapat!)
tetapi di dalam hati kecil(cewah masih berani menggunakan perkataan kecil)
merasa...amattt rendah diri sekali,sebab memangla rendah dengan dia....dan juga merasa rendah dan gemokkk....

uwaa...rasa mahu menangis ditempat kejadian...eh takla...rasa mau meroyan di alamanda...
ok!@ tidak mahu keluar rumah sehingga benar-benar kurus...!!

hahahah...tu maknanya 2 tahun la ko xmo kluar rumah??tu pon makan seminggu sekaliii...boleh??
erkkk...tidak mungkin sebab hujung minggu ni sudah berjanji dengan syazana mau belanja dia chopstik...ehhh chicken chop....

napelaa...diorg kejam sgt...pakai legging pon nmpk pakai sluar biasa je...
kalau aku pakai?silap2 mmg xboleh pakai sebab xmuat...kalau muat pon...mcm incredible hulk..pecah2 sluar itu....uwaaaaaaaaaa.....

p/s-saya merasa down sebab saya gemok...(T_T)

No comments:

Post a Comment

juz type any of ur comments~