nuffnang

02 April 2010

Kenapa cinta susah datang??

Pehhh tajuk agak tettttt kan??
sila isi tempat kosong je~

Tajuk ni aku tiru dari satu blog ni...
tapi sebab aku klik takleh bukak lak..
so aku nk wat version aku sendiri....
heheh

lalala...
apesal eh?
ntah aku pon xtau...

satu sebab xjumpa lagi orang yang bebetul sesuai..
dua sebab memang xde lelaki yang perangai ok?

hahah...
ke perempuan tu yang perangai senget?
haaa itu cam kategori aku...

agak2 bosannn...dah la nak clash...
hahahha...

pastu lelaki ni pon satu...mintak kapel pon romentik la skettt...
ni wehhh jom kapel..

ape ke takde napsuuuu aku nak terima pengkapelan ko itu....

sila tunggu di center court...dgn belon byk2...semua warna merah...
tulis atas kad....may i love you forever???

ngeeee...sakit cair nokkkk...
.
.
.
.
.
to be continue~

No comments:

Post a Comment

juz type any of ur comments~