nuffnang

02 August 2009

Weekend!!

Waaa...banyaknya benda buat pada weekend kali ini...
hecticnya minggu saya dengan training...internet opis yang menyakitkan hati...waaa...

nasib baik ade wimax..huhu...
lega hati ini...

hari sabtu saya bizi dengan ceramah undang-undang...
undang-undang ape eh?
mustila baru nak amik lesen...hahah...malu je...pergi tempat belajar tu semua budak-budak lepasan spm je....
aaa....tapi ade gakla dua-tiga orang yang berumur ok...

geram tol...penceramah itu asik mau kenakan saya jee....
aaaaaaaaaa....tau la saya xpandaiiiiiiiiiiiiii!!!geramnyaaaaa...
pastu tetiba ade krew-krew shooting plak!adoiyaiii....
dengan muka kilat-kilat,serabai serabut...boleh rasa suka tak masuk tv?tv1 lak tuh!
adoi hai...tunggu la mak mekap cantik-cantik nok!!

adelah s.e.r.a.b.u.t!
dengan lightning diorg yang besar gedabak itu!silau tau...
aa...bila mata kene lampu high beam leh gelap tetiba selama 7saat...
haaaaa....nak kaber muka serabut adelah susah...kalau nampak muka kerut-kerut tengah belajar amik lesen tu sayalah!

penceramah nombor 2,pulak asik sebut pasal kawen,tunang,dating....adoiyaiii
pastu kait kan saya pulak!
oit,saya xterlibattt eh!!
pastu tanya dah kawen ke belommm?
mestila belommm cekgu!
aaaaaaaaaaaa.....penat!

hari ahad pulak,saya ikut menyibuk kepada makteh saya ke pelancaran floria putrajaya...
aaa....pagi-pagi ahad bangun...adelah xbest jugak....tapiiiiiiii......
bila sampai disanaaaaa...saya nampak belon panas...aa bestnya...nak naik nak naik.....
tapi tak boleh gak sebab kitorang bawak budak-budak...
saya kenalah jadik cekgu tadika kejap...
oklah...xkisah...sebab saya sokaaa budak-budak...tak jadik masalah...







aisyah...heheh duduk sebelah saya dengan baik sekali...

datin rosmah berucap...


bunga-bunga

kanak-kanak riang melukis

cikgu-cikgu riang juga melukis...heeheh

setelah itu....saya dan makcik saya telah pergi bersoppingggg...



hasilnyaaaaaaa....


aaa...amik ko!nampak sangat xde idea nak hapdet ape...
2 helai baju
2 kain batik
1 tudung
1 beg laptop
1 novel
1 kasut
dan

2 buku yang kene baca sabtu ujian berkomputer!
adoiyaiiiiiii...
sampai sini je...
bye2

2 comments:

  1. baru nk amek lesen kete.. owg da ade daaaa.... buwweekk...

    ReplyDelete
  2. ala nak wat camne....
    terpaksa la...

    ReplyDelete

juz type any of ur comments~