nuffnang

30 August 2009

Episod memerap mak!

Alhamdullillahhh...sampai jugk dikampung halaman indah nan permai ini...setelah cam nak memaki orang dibolannn posaaa penuh berkah ini....

aaa...korang tau nape asiah nak maki org itu?
yela...haku punya la semangat nak balik kampong...kol 9pg dah siap semua tinggal pakai tudung je....bas kol 10pagi...
lewat satu hal...okeh 20minit lambat baru terkedek2 nak parking masuk...okla....boleh sabo lagi haku....
tapi ape kekdahnya ko tulis siap bold kaler merah lagi suh penumpang bersedia 15minit awal kalau ko datang lepas 20minit waktu berlepas terkedek-kedek kan?haku dah le senang hangin kalau lambat-lambat ni,nak le pulak bolan posa....panas kepala haku...nak minum air bg reda panas xleh...batal pose...hehehe...alasan nak marah haha...

okla...naekkk bas tetap hepi muka ceria-ceriaaa nak balik kg punya pasalll....tapiiiiiiiiiii.....malang tetaaaapp tidak berbauuuu....~

tepat kol 12tgh hari...bas masuk kawasan pudu...suh turun tuko bas lak....!haku ok lagi....tapi masalahnyaaa bas itu xsampai lagiiiiiiiiiiiiii......aaaaaa!!!!!meroyan aku ditmpt kejadiannnn!!weyh haku balik dah le kejap ni.....
klau dah stgh hari kat sini....mau tak bertukar aku jadik hijau ke pink ke pepel kee?

aaaa...nak balik nak balik kampunggggggggggggg!!
setiap kali pusher bas (ala yang pegang walkie talkie berjalan ke hulu hilir tu,aaa itu le aku maksudkan) lalu,aku wat muka toya....mukaaa paling seghabai....muka nak makan orang...muka nak telan satu puduuu tu kalau bas aku xsampai lagi.....(ok saya over disini!) dengan beg...aaa....pastu asik tanya lambat lagi ke bas ni...(SAMBIL TUNJUK-TUNJUK TIKET DIMUKA MEREKA...)kalau boleyh asiah mau tampal terus tiket bas kaler kuning dengan tulisan bold merah 15minit awal tu di dahi mereka...haaa..sesuai sangat!
haha....

agaknya dia pun dah geram kan....hahha...siap tunjuk bas itu didepan mata kami...(yela bukan aku sowang je...)siap ckp,nampak x bas kaler kuning tu?haaa....yang tu...yang dah sampai....kedek-kedek gakla aku loncat bas sampai....aaa....lambat kedek2 je gerak bas ni...ke haku yg xsaboo?
ha...mungkin jugak kurang pasti.....

dahla turunkan penumpang bukan kat bastand...sesuki dia je turunkan tepi jalannn....aaaaaaaa......janji sampaiiiiiiiii.....yang pasti aku xmo nek bas ni lagikkkkkkk....dah la mahalll...
--------------
heheh...sampai dirumah saya request bermacam-macam bende nak melantak...kuah kacang la...eskrem la...ni la..

last-last mak saya masak...

kuah kacang...
ketupat pulut
ketupat nasi
rendang
dan jugak eskrem setaper wer.....


wiiiiii...kegembiraannnn.....
rasa cam dah rayee...
gambo nnt upload...yang penting saya syg mak saya....

dan jugak abah saya....
hehe

p/s-gambo nnt upload..

No comments:

Post a Comment

juz type any of ur comments~