nuffnang

23 August 2009

Salam Ramadhan~

Waaaaaaaa...dah masuk bolan poseeee...kejapnyaaaaa.....
heheh...tapi best2...saya sangat suke bolan pose....
sebab ape eh?
banyak sebab...
1.rasa bermatlamat sket bolan ni...
2.tenang je kan?
3.bolan untuk menuaiii...tuai ape???pikir la sendiri....hehehe(mesti kowang rasa nak sepak laju-laju kan?)
4.bolan berdiettt....diet ke?haha

Tanpa sedar masa dah bergerak terlalu pantass...
Tanpa asiah sedo,haku dah ade adik sedara bujang-bujang dah semuaaaa....
bermisai-misai dahh....
dulu sememehhh je....ahhaha...ni yang wat nak kene pukul time balik raya nih....
takpe...kasik duet raya sure baekkk je menurut perintah...hahah

Sabtu lepas saya telah amik test komputer undang-undang....gila lambat kan?
ceramah dah 2 minggu lebey...baru terkedek-kedek baca buku itu....
adoilaaa....saya baca nak taknak je....tapi memikirkan sape nak drive keta saya?
nak upah driver ke?gilo...
sebab cuak ke hape...satu gambo pun saya xsnap masa gi amik test itu....
lamaaaaaaaaanya tungguu....haku ingat bolan pose idak lee ramai orang bebenooo...
ni ramaiiii...aaaa stresss...
semua sibuk bace buku kuning itu...
asiah xde semangat mau bace dah...
lagi-lagik bile stress camtu..tau xleh masuk dahhh<---pengalaman ni...kang haku lagik cuak

so saya sibuk duk usya orang...hahaha...ade encem sket tengokk...lawa skett tengok...
ahhaha mana pahala posee ko siahh oittt...
akhirnyaaaaa...lulusss gak hakuuu..
alhamdullillahhhh solamattt duett mokcek....
ahahaha...

Ahad pulak gi masjid an-nur kuliah ahad...ustaz ni bagi ceramah bessst...xde asiah ngantokk...leh gelak-gelak...rupanya ustaz ni keje dengan kedutaan arab saudi dulu...patutla ngaji sodappppp~
tadwilnye pun sodappp....wahhh...~

pastu saya,makteh dan adek2 sedara saya gi sopping beli baju raya diorg....saya malas beli lagik...mak saya buatt..heheh...berehhh...xpayah pikir...nak oter camne...semuaaa serahkan pada mak saya...

adoilaa....budak-budak bujang ni...sopping mengalahkan pompuannn...ni xmau...corak ni xmau...kaler xberkenan...baju ni xsmart.....
aaa....penat makteh dan saya jadik promoter xbertauliahh di sanaaaa...
semuaaa xberkenannnnn hendaknya...
adeh...

mereka sibuk mencari baju...


bersama makteh..haha saya sibok snap gambooo

makteh dan adek...hahaha xtau arah nak carik baju hape...

ni bakal tahfiz niii...insyaallahhh...faiz...kitorg asik menganjing dier dgn kaler pink...
sebab hape rahsiaaaaa....hahaha
agak lomentik jugakla ini mamat kasik adiah tafsir quran kat kasih iyeeee.....
tapi makteh dan saya ske wat efek muntah...hahaha


ni la parcel yang saya telah terime itu hari....

sekian saje laporan dari mokcek esohhhhh~~

p/s-sempena bolan pose ni asiah mau meminta maap diatas ketelanjuran budi bicara yang mane telah mengguris hati sesiape....makan minum minta dihalalkan...budi baik diucapkan terima kasih bebanyak...ahlan wasahlan kuntum bil khaiiirrr...aaa maknanya?
heheh...itu saje...
syukran jazilann wa alal liqaie

No comments:

Post a Comment

juz type any of ur comments~