nuffnang

19 August 2009

Saya dapat Parcel~

Episod kali ini menceritakan kesukaan saya mendapatkan parcel dari seseorang..
hip hip hurraaayyyy...

Ape yang saya dapat eh?
dari sape?
untuk hape?
dimana?
apekah?
bilakah?
bagaimanakah?
berapakah?

haa....kalau korang tanya camtu sure ade parang, besi,penyapu melekat di badan anda...nak cter a ni.....gelojoh sungguh~
muahhahaha...

saya telah membeli barang online~
yeay...
apekah barang itu?

1 set eyeshadow+brushes....
cap hape?
M.A.C

nanti saya hapdet gambo dia...
kalernya saya suke....
berus pun saya suka...servis memaNg wallaaa TERBAEKK
bungkus kaw2...sampai haku nak bukak pun kene geget2...(baeklah saya tipu itu)

tapi bagusla kan?kang pepenat berpeloh2 tunggu barang menyaketkan hati,cam barang rejek je hendaknya?tak ke mau nanges?

tapi saya hamattt la berpuas hati..
yeayy
nak usha leh usha blog ni...banyak lagi barang leh pilih....

http://pinbaju-online.blogspot.com/


bajet harga mampu beli laa....untuk experimen sementara nak pandai mekap...
untuk pakai hari2 pun ok....

tapi yela...asiah xpenah berberus pakai eyeshadow ni,tak reti sketla...yang haku tau...tepekkk saje kaler-kaler itu menggunakan berus sponge yang dah tersediaaaa...
sonang simple mudaaaahhh....
tapi rasenya lagik cantekk guna brush...cam mekap artis gitu....warna lebih serata kalau ko mau blend...xdela kalau pakai 2kaler...merah/hitam contohnya......nampak benoo hitam dengan merahhhh....adeh cam opera cina lak...
kalau ko memang berlakon opera cina xpela jugakkkk~

ini tidak....adeh....~

dengan kaler2 yang tersediaa dalam pallette ni...bolehla saya berangan jadik sophiaaa lorenn~

ade 2 bahagian...earth tone colourr dengan pastel kaler...
..........

nanti saya hapdet gambo ye....
tata
.
.
.




3 comments:

  1. well, you gotta learn some time, why not now, right? To make ur self up, to look pretty, thats good, who wants to look ugly right? :))) just hope the lesson is not too expensive where you have to go for reconstruction surgery because of low quality products. Just be careful what you use.. maybe you could be allergic to some substances use in the product, so be carefull ok. see you around some times.
    PS, I'm working in Sungai Ramal Dalam on a new house, we're putting the fittings. heheh

    see ya

    ReplyDelete
  2. glassman-aa....plastic surgeryyy?i know im not so pretty...hahaah
    nak jugak cakap diri cantekkk....

    but im not too ugly kan kan?
    hahaha
    sg ramal dalam nearby my auntie's place...wish i can meet u...

    ReplyDelete
  3. kita ada beli berus dari dorg ..ok jer pakai .. he..he.. ;-)

    ReplyDelete

juz type any of ur comments~