nuffnang

06 August 2009

Hapdet~

aaa...setelah sekian lama xberhapdet...
nak hapdet baru lak blog nih...
entry ntah xtau nk citer ape...
semalam telah berdating...hoho jalan-jalan di mines..
eh bukan dating k!dia bukan pakwe saya...so kepada sesiapa nak ngorat,peluang anda maseh terbuka luas dan lebauu.....kitorang kawan je k!
and kepada staf-staf opis saya yang salah sangka...dia bukan pakwe saya..

tapi yang pentingnya saya hepi bila keluar dengan dia..
okla kan?yang penting hepi...heheh frust gila mines tak de burger king!
ape kess?saya mau makan whooper black pepper!
aaaa.....kempunan jejes-jejes air liur... :P~

akhirnyaaa...mek d itula yang diserbu...mood tahap lapo gaban kan?
so layak la makan big mac..plus mek flurry......
perut sendat ketat...jalan-jalan lagik...nampak sales baju...70% less baru nak masuk kene sound...

"ade size keee?"

cessss xgunaaaa!!!!...terus menonong tengok benda lain,merajuk!...(haha mestila tak,mestila layak mamat itu kene hentak cam ong bak kan?) sila-sila bayangkan menggunakan imaginasi masing-masing...bayangkan asiah ye menghentak mamat itu....

aa....sudah puas hentak dia...kami jalan-jalan lagik...tengok banyak pak-pak mak-mak(mak-mak ke?) arab...hooooo...ade convention ape-ape kot....ooo jalan-jalan lagik....

tengok kasut!...waahhh cantik a...kasut snickers tp runcing dihadapan...cantik-cantik...less 50% jadik harganya 30 hengget saje....

aaa...mengenangkan saya baru beli kasut nose...pembelian itu terbantut disitu saje....

gi tengok laptop skin sebab laptop saya sudah buruk calar balar nak tercabut skrinnya....
beli satu,bayo pastu balik kajang....

ha...anak dara xleh keluar lewat-lewat malammmmmm....
ha...jadik kol 8.30 camtu saya sampai dirumah.....
....next jalan-jalan mau serbu sate hj samuri lak...

oklah sampai sini saje....
nanti saya tepek pic laptop skin baru saya...

No comments:

Post a Comment

juz type any of ur comments~