nuffnang

17 August 2009

Kawan baru saya~


Saya sudah ade kawan baru~~
Yeayyy...nama dia juju and cicak!
haha,...nak post gambar juju...tapi juju kene rest kat dapur sambil makan nenas....

yang ade gambo cicak....
.
.
.
.
.
nape panggil cicak?
ntah dah tuan dia panggil gitu...
kang panggil alberto gonzaless mau pengsan nyahh~
.
.
ini ialah gambo cicak bersama tuannya...hencik ali.....
cicak rela diciommmm...tuannya yang gilo




Gambo kedua lak.....
eeee...goli geleman dh aku time ni...aaa
geliiiii~
tapi dah ko suke....~
layankan aje....

Kalau nak tau spesis ni nama bearded dragon lizard...

ia bergerak perlahan...mkn pun slow...tapi kalau dia attack lawan pantas la kan...?
camne ko nak tangkap kalau slow-slow feeling heaven kan?

aa....cam crocodile hunter la pulak....aaaa...
.
.
sori pengetahuan am saya agak rendah....






Ini pulak ialah gambo jujuuuu...
my amooorrr....
hehehe...lupa nak tanya juju ni betina ke jantan...ni bukan gambo terbaru juju sebab juju rehat kat dapor sambil mkn nenas...

juju baru umo setahun...baka australian kalamansi...yeke eja camtu?

juju dimiliki tuan yg sama iaitu hencekk ali..

pakai pampers lagik ini budak...
isap susu guna bottle...
juju dok dalam sangkar cam hamster punya sangkar tu....

Sekian sajo hapdet terkini mengenai kawan baru saya....
muaaaahhhs kat juju...
kat cicak x...sebab goliii~~
eeeeeee

No comments:

Post a Comment

juz type any of ur comments~