nuffnang

19 August 2009

Aaaa Stress!

Haku hamatla stress sekalik....
adoila...
internet sangat la lembap sekarang ni...
Kat opis lagi la...cam kura-kura jee....

Kat umah?wimax itu?
Aaaaa....tak senang aku nak berblogging wokey?
Ateee,camne nya nak wat keje?
Ingat aku ni pengkoding terhebat,tersohor ke main taip je pastu program jadik?
Haaa...aku leh a taip...pastu hang sebab banyak sangat error...pastu..pastu meletoppp pc ni ha....

Semua bende leh classified urgent...adoiiii....
perlukah aku carik kerje lain?
mak nak keje ape nokkk?

doktor?majistrettt?akauntant?

ade ke kelulusannn?
nak keje sekretari pun xlepas....
sbb xcantekk...
hahah....wiiiii~seghabuttt aku...segambut dah ni...bukan serabut je....
AAAA....nak jerit kuat-kuat...nak menangis pun ade....
.
.
.
.
S.T.R.E.S.S

................................
Tetibe haku rasa nak keje call center je....abes opis hour xyah pk pasal keje....
ke kene pk pasal keje gak?
.
.
.
End

luahan hati seorang pengkoding~

No comments:

Post a Comment

juz type any of ur comments~