nuffnang

20 November 2009

Sifat-sifat Perempuan ~

Kadang-kadang kan lelaki ni ta paham nape perempuan cmni....susah nak kata la...kadang-kadang kowang tak pandai communicate dengan perempuan....

Susah la tuh....
Antara la sifat-sifat perempuan nih

1. Ta bole tengok sesape yg dia sayang susah sikit
2.Suka orang puji
3.Suka spend time wif person yang selesa borak
tak cakap ape2 pun xpe,janji nmpk muka org tuh pun dah cukup...huhu cam psyco lak asiah
4.Lelaki kenela menjaga hati perempuan ni...nak sound pun jgn la sound direct beb....tapi kalau dah rapat tak kisah pun...
5.Suka sopping...window shopping pun xpe....
6.Suka wat org yg disayang hepi....
7.Suke suprise kan orang
8.Majuk tapi bukan terasa pe...saje nak tarik perhatian
9.Ta suka org yg melampau fussy
10. Suka berjalan-jalan lenggang kankong..ye saya ta shukeee bwk barang...so lelaki pepandai la tlg bwkkan barang eh??jgn kowang suh pegangkan barang kowang lak...tapi kalau sampai handbag pun nk lelaki pegangkan adelah ta wajar disitu....ta kena langsung!!
11.Suka pikir bukan-bukan...ini adelah betol ye anak-anakkk....so sila la terangkan keadaan yang sebenar pd perempuan ni...kang diorg akan salah sangka dan pk bukan-bukan lebih byk sampai melalut-lalut...itu adelah bahaye boley merosakkan hubungan kowang
12.Suke buat-buat comel dan bertindak sesuka hati...kira cam ta pikir pjg la.....kalau awek kowang cmni...sila la guna tindakan rasional pikir camne nak kawal dia ye...haha
13.Tak shuke sgt lelaki bergantung dgn perempuan ni....yela sesikit boleh la...tapi jgn nak hangin lak kalau stoking ta jumpe...towel tertinggal...dompet tercicir kat perempuan eh?sepak karang
mmg mencabar kesabaran.
14.Lelaki yang shukee cakap...yela sape laaa saya,....~wat the fish kann?mmg sapela ko~
sakit hati dgr....cam nk mintak simpati....ye saya ta simpati langsung
15.Lelaki nak mengorat cara clinche....adoiiii skrg zaman moden dah deii...sila ngorat dgn cara berhemahh nak siul2 tepi jalan harap maap eh??msg nak berkenalan sbb salah dial no tepon...ade ke??
16.Last sekali...sila rasional ye...jgn nk berangan2 anak nak 5org...kawen pelamin camni la ape la...hantaran cmni la....masa tu kapel umo 15tahun eh?


Publish Post




5 comments:

  1. no komen pleeaaassee...

    ReplyDelete
  2. hahaha kak itaaa....sila la kumennn...kumennn jugakk...hahah

    ReplyDelete
  3. Anonymous8:15 pm

    erm mcm tu ke.... baru tau.. mcm mane eh kita nak tau orang tu suke kat o x?

    ReplyDelete
  4. anonymouss-aaa?itu xabes blaja lagi...ahhaha xtau pulak mokcek esoh cmne...

    ReplyDelete
  5. aha..sy juga bgitu......:-)

    ReplyDelete

juz type any of ur comments~