nuffnang

26 November 2009

Pemarah

Huhu~

Bila sebut isu pemarah ni boleh dikatakan lah asiah ni seorang yang memang pemarah..
haha...sila prihatin yek...ini isu penting...hehe

kalau ikut pemarah itu memang la saya akan silambam dan hentak+tonyoh kepala org yang saya tak puas hati itu di dinding atau dilantai sajoo...~

teringat dulu...mak saya siap baca doa hembus kat dahi anak dia ni sebab saya nih pemarah...yo la jiran sebelah asik tanya dapat no berapa pun aku hangin...~yela tanya cam nk bagi hadiah plak...ade yg siap2 puji lagi anak dia bagosss sgt dpt no 8...hahah belaja sungguh2...helloooo asiah dpat no 3 okeh?sangat ta sesuaiiiii~dah la kelas sama....anak ko ta cerita ke budak chomel ni dapat no berape?
huhu~motipp cakap diri syomel?

so sekarang bila saya rasa nak marah saya diam je...n blah...kalau aku nampak muka dia bukan setakat mulott...tgn aku sekali boleh menghentak org yeh....asiah ta main la cubit2 ni....tolak kepala dia kekuat kat dinding sajooo...haha ganasnya aku~

nape saya rasa pemarah eh?first aku rasa aku ta penah nak kaco idop or sakitkan hati orang ye adik-adik sekalian...ta masuk campur pun...~gittew...heheh tatapiiii bila ade orang yang sesibuk...ataupun buat2 sibuk disini...sama ada nak cerita pasal hal aku or orang lain....saya akan hangin.....ye hangin saya akan dimulai dengan jelingann maottt....(ni mmg dimaksudkan maut ye adik2...bukan mouse) itu adelah tahap pertamaaa....pertama tu baru....ni amaran warna jingga je adek2.....sila paham...sila pahammmm~~

kemudia tahap jingga setengah...akan keluar dari molott...contoh ayat... ______ (isi dengan nama sendiri) ni apehal? ayat seterusnya... aku malas nak layan yek...lantak ko la...ade aku kesahhh?gittew... cara penceritaan kowang juga memainkan peranan...jika ade unsur2 setan atau pun gaya nenek kebayan makcik ronggeng menyibuk...tahap merah akan bermula....
yehhhhh di saat inilaaa aku bertukarrrrrrrrrrr!!!

heh...aku bukan nak berlagak baik di sini ye...tak suka org mengumpat2 ke hape...tapi aku merasa darah aku menyirap...gaya penceritaan jugak kot memainkan peranan.....

sebab aku tauuuu...tau sesangattt org camni selalu akan citer/jaja hal buruk aku plak....gitteww....

time skolah aku dah pnh ade 2 org kwn camni...nangis2 diorg aku carutkan....muahahhaha(gelak setan disitu) jilat ta*k la kalau aku baik dgn korang balik...motip letak star?yela kang ta baik letak di blog asiah yang suci murni nih ta elokkk...

hangin saya bukan terbatas di situ ye adik2...banyak lagi hangin2 saya disamping saya pandai mencari angin...haha lari konsep sudahhh~

pengetua saya pun pnh saya marah gak....yela org nak cepat naik tu naik ni...makcik kerani yg over tu lagi nak hadap...dia leh plak nak pusing2 cter...baik tuan sign surat ni skrg....

masa saya sekolah rendah...saya pernah tendang perut lelaki...yela gado2 gitu...hamik ko...nasib baik aku xreti tendang tempat lain...kang mandol lak.....

so bila saya sekolah menengah...ayat yang paling best...ko jgn nak buat aku marah...kang seumur idup mandol kang...huhuh....

heheh tapi sekarang marah saya sudah berkurang kot sikit....dulu kalau marah panas je rasa telinga pastu dada rasa sakit disebabkan marah meluap2....

Nanti saya citer sket eh camne nk overcome sifat pemarah tu yek...kira petua2 la nih

No comments:

Post a Comment

juz type any of ur comments~