nuffnang

19 November 2009

HOT News-Perangai Pelik~

Selamat petang semuaaa....
whoaaaa...petang ini adelah hari sibuk saya bekerja...haha...nampak sangat hari lain ko xsebuk bekerja eh??

Tapi yang saya sedia maklum bila saya bizi dan ketensenan melampau saya suka wat perangai-perangai pelik yang tak dapat diungkapkan dengan kata-kata....ceeewaaahhh....perasan puitis di situ...yela sejak semenjak dua menjak ni...adelah perangai jiwang tak bertempat tu datang...camni la jadinyaa....jiwang mesti warna pink....baru terasa jiwang itu datang....heheheh....

Saya bizi sebab kene wat tender dan jugak isi spec2 tender itu...adoi....serabut otak mak cik ni....
peninggg...banyak wohh....~bukan cikit2 spec dia mintak itu....nak paham pun dah pikir lama2 panjang-panjang..heheheh(lama sangat sampai tulis idle kat dahi...heheheh~)

Oklah....baikla disini saya shukee nak update perangai-perangai pelik saya...:

1.Rambot terjulur keluar dari tudung membentuk satu awning tudung jenama baru...yeahhh
elok je rambut asiah keluar ye...igt anak tudung ke ape ke kan?masalahnya itu adelah rambot...hahah....itu ler saya....

2.Boleh berjalan tegak tanpa menghiraukan sesape...hoh bukan sesaje nak sombong eh...?
aku memang dah tak nampak orang dah....hoho....serabut pk masalah ni....~
.
.
.
akan bersambungg....

2 comments:

  1. maksu perangai pelik pun camtu, jalan tegak jer tak pandang sesapa, ahaks

    ReplyDelete
  2. Mak su- hehehhe yeke???kita pun serupaaaa...

    ReplyDelete

juz type any of ur comments~