nuffnang

05 October 2009

Shooting

Wooo....banyak bende nak citer kali ni...tapi xtau nak mula dari mana...
coz cam xcukup tgn je nak wat keje...
penat woihhh....
movie lak...dah 3 movie aku nengok tapi xtulis dalam blog lagi nih...
adeh....
  • ugly truth
  • perfect gateway
  • g-force
huhu...
pastu sesi makan-makan kat noodle station...dgn kak ita...
dan juga sesi shooting...video sama photo shoot...
3 hari tau....
penat mak noks...
mak jadik mekap artis...hahah
abess aku tonyohhh muka semua orangg dengan yakin...haha

spesial efek
zul-jadik budak koma
en sahly-jadik india
kaki laki kak nurul-jadik gangrene...hitam biru-biru bengkak

yang lelain tu mekap-mekap biasa la..
kak nurul-celak bahagian mata lebih sikit
bini bos-eye lid kasik shadow skit
bos,uncle kedai,en zamizan,en raja-ni semua kasi buang minyak sajooo...

dan jugak beberapa student kolej ni jugak saya tonyoh muka diaorg....
dan dgn yakin saya menonyohnyaaaa...
xlawa jgn marah...

aaaa...ni gambo akan menyusulll pasni...
ade gak gambo asiah sebagai makcik menang motoooo...
nanti saya taruk di sini ya...
sekarang ni citer dulu...
gambo kak nurul xabes edit lagik....

minggu depan 12hb saya akan berade di melakeee...
outstation 2 minggu..
sementara tu nak log out mau kira-kira bape banyak baju mau bawak...
hahah...juga saya akan ke melaka bersama jr...
yeayyy...leh claim memacamm wohooo....~

No comments:

Post a Comment

juz type any of ur comments~