nuffnang

09 October 2009

Mekap mekap

Aaaa kali ini saya mau berkongsi gambar-gambar saya mekap kan orang...
bukan tutorial le...just gambar-gambar saya tengah menonyoh muka orang dgn gembira...
yeaayyy...ramai tadah muka...mak suka nokk!
haha...bukan mekap berat-berat pon cam aku mekap azno gi dinner dulu...siap bulu mata pelesu bagaiii....

ini juz kasik muka neutral...ilang minyak sajooo...
juz pakai foundation,compact powder...loose powder...blusher sket...
tacap tacap(touch up...kalau kowang xdpt tangkap maksud aku) sikit sikit la.......

gembira plak aku wat keje ni...hahah...ramai berserahh diriii....hahah
ko tak tau ape jadik same muka koooo...~
haha...cam perempuan psyco mekap lak rasa...malas mau citer pjg2...
sila tgk caption pc sajooo


uihhh ganas-ganas sampai mau lempang budak ni haa...haha

tenyeh tenyehhh....dan tenyehhh lagiii...yeaaaa i loikee

cucuk mata lak....adeh

tonyoh lagi haaa....

cop mohor..hahhaha

Hasilnya...aaaaaaa larikkk


ni lak kaki begkak tapi xnmpk sgt lak...


seterusnyaaa...muka bos..aaa ni kne wat elok2 sikit kang mau kne potong gaji...

No comments:

Post a Comment

juz type any of ur comments~