nuffnang

26 May 2011

Fakta Nora Elena!

ecehhhh entry tajuk cam blog gosip artis jeeeee....

tapi sape-sape tak tau nora elena tu sape...
meh aku tepek muka dia jap...


dia yang kiri tu....ikut logikla...xkan yg kanan tu...
tapi aku suka gila kot tgk citer ni sekarang... selain mantera anjasmoro yang hantunya cukup lawak

paling xsuka tengok si Yvonne tuuuuuuuu...ei eiiii...nasib tv aku lebar beso...eh??itu tuan diaaa rasa sayang nk hempas...dan si zul abby itu..gelak besar kot kitorg dia nak balik kat elena...yes yesss..pada muko koooo!
emosi habehh la tgk citer nehhhhh

suka suka...sebab nora... (eceh berangan nk jadi seth tan lak) ni comelll gila kot....ntah aku lagi suka dia dari lisa surihani...

eh tapi aku ni kan pompuan nape aku leh ske pompuan lak...ntah suka tengok kot...

tengok lelaki macam xde perasaan pun.. (yela sah-sah la tak dapat aaron aziz kan)...
aku ni xsuka kecewa...nanti makan hati...nanti xde mood nak gi keje...nanti takde duit...
jadiii baiklah aku suka nora elena ini...dari kecewa dgn aaron aziz  ehhhhh bukan aku kecewa dgn ustaz ape tu ke?? *sigh abaikan...ko kata kecewa tapi nama dia pun kau lupa kan?
(adik-adik sila jangan contohi perangai akak korang ni)

citer ni adaptasi dari novel kasih yang suci meen zulaikha....aku tak penah baca novel ni jadi aku bersyukur kot tak baca...yela kan daya imaginasi aku ni tinggi...kang aku meroyan drama dia tak sama macam otak aku pikir camne??

menurut budak umah aku yang dah baca novel ni...ending dia kira happy ending...
tak hepi siap laaaa...tv3!

suka suka xsabar nak tengok sambungan...

p/s-eh sape tengok bersamamu....rasa pelik dan seperti tengok citer seram tak tang pengacara dia tu?sekejap zoomm dekat gilaaa...pastu tetibe jauhhhhh...bebudak umah dan aku jugak bantai gelak kot...
tak rasa feel nak sedih-sedih...memula tu sikit sedih la...tapiiiiiiiiiiiii...ending dia cam tergelak2 beb....

2 comments:

  1. Anonymous11:38 pm

    tapi dia ckp olahan longgar dr novel tu..so xikut btul2..huhu

    ReplyDelete
  2. haah. setuju dengan anon. adaptasi longgar. so kalau dah baca sekali tak sama memang tak puas hati sikit lah. hehe. banyak juga yang dia tukar.

    ReplyDelete

juz type any of ur comments~