nuffnang

08 August 2010

Movie

semalam telah menengok citer salt...
tapi sebenarnya nk tengok cter last airbender itu...
tapi booking plak problem..
pastu sampai2 amikk koooo....panjang gilessss beratur nk tgk last aibender tu...

wowowowowo..
so tgk citer salt..
xkesahla janji dpt tgk wyg...

what do u xpect kan?
citer dia cam basi gakla..
tp action dia best...
tapi disebabkan aku dh tgk inception..
maka aku rasa cter ni so so je la..
sbb jalan citer dah basi...
jalan citer dia dh boleh agak...
leh teka kot..

boleh predict...
aku kan ske tgk cter yg pecah otak nk pk...
wat je sampai pecah aku suka..
jadikk cter ni aku bagi 3/5...sebab jolie itu sgt hot time dia lompat2 walopon dah nmpk tua..
pastu aku ske watak dia sbb dia nmpk sgt strong...emotionally and phsically..
and still ade sifat seperti human being..
feeling love betrayed dan semua la...
dan memula aku rs mmg not worth dia kne sepak terajang time kne tahan dgn korea tu..
so sila la wat kam bekkk...dgn bunuh semua org jahat...

tetibe rasa nk korekkkk bijik mata sekor2...ceit...
scene aku ske time dia jadi mejar tu...
haha xtau nape...
sbb nice kot mekap artist tu wat jadi topeng camtu...  



No comments:

Post a Comment

juz type any of ur comments~