nuffnang

01 June 2010

update TERPAKSA~

kuikuikui...update terpaksa....
terpaksa sbb ape?
sebab xde idea nak tulis ape...pastu terberhenti-henti (ok marah saya cekgu bm...kata ganda ini macam salah)
terbehenti2 sebab sakit perot...berak-berakk...*okkk annoying kau asiah cerita berak dekat orang,tapi semua orang adelah berak...jadi kalau kau rasa kau xberak...kau cacat*

ok sebenarnya bukan saket perot tapi makan banyak sangat...sebab tu berak banyak kali...doesnt it makes sense? aaaaahhh sensodyne sunggoh....

update terpaksa sbb lamaaaaaa dah tak update,jadi merasalah bersalah tak update...*eh wonders.macam.banyak.sangat.readers.kau!* sebenarnya alasan mau kaya berblogging...ehhh asiah dah cash out nuffnang...yeayyyyy

lagipun banyak bende mencarut mngarut terpaksa di sensored kat sini....
berlagak cool tapi dalam hati siapalaaaaaahh tahu...ewahhhhh (sila baca dalam nada berdondang sayang)

habissss satu bab....

pastu di opis sekarang dah block fesbuk dan blogger.com....yeayyyyyyy (gendang gendut tali kecapi...bila hati berapii...tak dapat nak bersukaaa hatii~) ok amik masa 3minit lebih nak karang 2 baris tu...

yelaaaa.....management blok sebab nak tingkatttkannn produktivi naikkan prestasiiiiiiiiii....
tapi adelahhh wajar kalau kamiii nk claim sikit entertainment disituuu......

macam sunah laaa tido tghari sekejap lepas tu badan jadikk cargasss...kahkah...keluar pulak sunah kau ye asiahhh??

yang wajib pon kau lintang pukangggg nak buat..*ok insaff kejap*


dah tu je nak update kali ini...
asiah nak selamatkan duniaaaaaaa...
(maksudnya tido la...kang aku tak cukop tido aku mengamok musnahkan duniaaaaaa)


p/s-aku ade mesin basuh...kau ade??kahkah...*ini adelah satu tindakbalas psycotic perempuan kesepian dan kesunyian baru pernah ade mesin basuh...and yes im talking about myself..*


.satu saat
.dua saat
.tiga saat

OK tindakbalas psycotic hilangggg...

nanti boleh la cerita dekat anak cucu...nenek punya sebuah mesin basuh auto pada umur 23 tahun..
*clap clap pada diri sendiri* ok ni aku tiru hanis zalika..
tapi dia punya amat canggih...laptop dan sebijik blackberi...pada umo 19

aku hanya punya sebuah mesin basuh
pada umur 23...

ahhhhhhhh aku pedulik ape...
*sob sobs...masih mahu berlagak wlaupon nenek sendiri yang tak reti menaip message ade jugak mesin basuh*

sori mak abah sebab tak cerita pasal mesin basuh sebab takut kene marah..
padahal nanti mesti mak cakap
*kau jgn nak mengada suruh kitorang amik kau dan angkut sekalik mesin basuh kau balik taiping,nak balik taiping..kau lelong dulu mesin basuh kau..JGN HARAP KITaorang bertanggungjawab mengenai mesin basuh kau*

dan padahal aku mesti jawab merayu2 suh bwk balik mesin basuh itu...dan menjadikkan mesin basuh dirumah aku ade tiga...yeee ahli keluarga kau 3...mesin basuh kau pon tiga...sorang satu senang!

aaaaaaa...tekanan...makin banyak aku pikir..makin serabot...jadik aku tak perlu berpikir banyak..
dan bersuka hati sebab ade mesin basuh baru...yeay!

ok kembali ke pangkal jalan...

aku mau tidooo..
-sekian-




No comments:

Post a Comment

juz type any of ur comments~