nuffnang

07 June 2010

Ubat ketiak~

haaaaaaaaaaaaa....?
kenapa pada kala ini entry kau bercerita mengenai ubat ketiak??

kira entry kali ini saya mau berkongsi review ubat ketiak yang baru saya gunakann...
penting wooooooooo...lagi2 la asiah ni gemok  plus size..sopan sket..kuat berpeluh..jadik bende ni ade lah barang wajib beli..
jadi tak mudahkan menjadi gemok??

huu...rasa nk cangkung sambil nangis..di tepi longkang.
.
tapi takkkpe!..dengan semangat untuk terus hidup yang cekal
asiah telah pun bertukar jenama ubat ketiak yang baru..

sebab saya kan cepat bosan..bosan la benda sama...

ok...untuk memastikan orang len tak salah beli....
saya tunjuk sket

tapi saya punya kaler lain..
xperasan lak dia ade stick ke tak..
overall sgt bestt..
wangiii je...
suka suka..

dia ade macam2 perisa eh bauan..
specially design for athletes yee...
untuk yg kuat berpeloh...
tak ade alasan lagi ok...


No comments:

Post a Comment

juz type any of ur comments~