nuffnang

28 January 2010

eNTAH~

Hidup ni penuh dengan pilihan kan?mood agak swing and down...xtau pasai pa...sbb terlalu byk pilihan kot...

Kan senang kalau hidup ni xbyk pilihan....life simply as possible...
asiah selalu mengelak dari membuat pilihan....

ade pilihan rasa cam xbest....nk amik risk pon xsuka...y??bcoz selalu dalam comfort zone...
hidup mmg nak yang senang je.....tapi kdg2 yg senang tu xberbaloi...

entahla....sebab tu entry ni nama entah...mix feeling of myself...

nape ade org sampai tipu nama sendiri,no ic dan juga status eh??
tetibe lak kan??

ko takut rahsia ko terdedah ke?
ko takut aku xmo jumpe ko ke?
ko takut aku kenal tunang ko ke?

guys jugak sometimes xtetap pendirian....
nak yang ni....at the same time nak yg ni jugak...
sometimes sanggup bohong atas alasan xmau menyakitkan hati org....especially girls...

tapi sbenarnya saya xkisah awak tipu saya....
i know u hv gud reasons for that...

i know perasaan awak berbelah bagi takut lukakan hati saya yang kecik ni...

u better HAVE...gud reasons for that~
i knoe im not pretty~


1 comment:

juz type any of ur comments~