nuffnang

10 September 2009

entri ym lagik...

ahhaa...sebab xdok idea nk update ape..pastu aku cam blur2 di siang hari di opis...
uihh...pewot maseh bergelodakkk....
jgnla aku muntah...(wink wink malas mau gantiiii)
aku dapat rasa air milooo...dan roti bun coklat aku...adehhh..
milo belah bawah...pasal dah mendap...
kiri kanan roti...tepi and atas kiri inti coklatnyaaaa....
harap paham le...pasal aku malas lukis...heheh

saya bermanja dengan aznooo....

tapi lepas aku reply dia xreply langsung....
pengsan ke muntah darah sgt pasal terharu sgt...
siot toll....penat aku feelin feelin dgn dia tau....~


yakin gile mamat nih!
aish....kalau depan mata mau kene sekeh....

2 comments:

  1. waa..bkn muntah drh pun..(ak br bce ko pnye blog ok)

    ReplyDelete
  2. azno-aaa ko mmg...tetibe ilang

    ReplyDelete

juz type any of ur comments~