nuffnang

09 March 2009

Joomla,Artform,e107,dreamweaver,php,gd library,mysql

ha...tgk title ni pon tau ape aku tgh wat kan?
aku bercadang guna Joomla utk final project aku...

okla aku rasa..tp problem aku ade camne nk wat form link dgn database mysql...nk wat crud page link dgn mysql...
baru aku dapat solutionnya...guna artform edit kt bahagian css/html tu...
aku xtau le leh ke x...tp aku berusaha wat ni...pening2....so aku pon pening...aku terusla update blog...haruslah mengupdate blog ni...sbb aku dah rasa seronok berblog...nk cter kt org blom tentu diorg nk dgr kan?

hahah...esok aku nk jumpa en aizat ...adei...ape ku ckp kt dia klau sistem aku xjalan jg ni?

adoi2....tp insyaAllah jln kot...yakin2!!chaiyok2 gambatte kudasaiiiii<---(sambil posing2 tunjuk langit!!) haha...alkisahnya jogging pada pg td telah terbatal atas sbb2 yang xdapat dielakkan..waaa...ptg ni xtau jog ke x...tp aku masih bersemangat nk jog sbb tensen wt pita...!! pada pendapat korang kan?kan? aku kne tulis blog taip secara penuh ke?maksudnya xde singkatan2...sbb susah plak readers nk baca...kesian lak...kang aku syok2 gila tulis...korang xpaham lak....
ps-sy juga ingin mengucapkan selamat menyambut maulidur rasul....~selawat ke atas nabi junjungan kita...~

1 comment:

  1. u pakai Joomla...
    ponen pala...

    azrin @ www.azrin.net
    (MAFIA -TAZ- )

    ReplyDelete

juz type any of ur comments~