nuffnang

12 March 2009

Fun for today!!

Harini banyak benda fun untuk aku...

1.test schema calculus gila teruk!
2.final project aku baru nmpk login+registeration jer
lelain nmpk interface je~

database nasib baik hmpir nk complete..
ni dh pukul 3am...

aku rasa cam sempat siap 1 modul je...pendaftaran halal online...
tp better dr xde kan..?risau lak aku...tp yg bestnya esok nk jogging...pagi2
release tension sket..huhu...

ni amik masa online jap...
tarik napas pjg2...pk solutionnya...
insyaAllah boleh!
asiah boleh!!

kt bwh pic fun aku n kenkawang~
haha
kami kuat berjalan2...(jgn sebut ikut loghat tganu lak)


location bukit puteri kuala tganu...


tajuk gmbr ni...ko yg bawaku terbang...kaulah jua yg membawa cinta~
gila pjg kan?haha....yg penting aku ske gmbr ni...


this location kt pantai seblah airport kuala tganu...
masa tu cam pesta layang2 kat sana...


ni plak nk daki bukit puteri tuh...huhu...sebelom ape2 terjadik baik amik pic dlu...



mpkt tganu...stesen bas le...dah nama perantau...bas mmg xdpt dipisahkan dgn kami...
waaa cedey je...~




ni plak dataran shahbandar kuala tganu...
suka aku dgn lampu2 neon ni..
time ni tgk org shuffle + modified cars kt sana

Last but not least...
PIC FOR TODAY!



ni plak baby ktorg culik kt masjid putih...comei kan?
rambut xleh blah,punk tu...baik je kene dukung dgn kakak2 yg mcm xpnh jumpa baby...


dah abes fun!~.....



haha...jgn terkezutt lak pic last tu...dh abes dah harini...bermula lak hari baru esok...
byk benda lagi x tgk...byk tmpt lagi tak jelajah...
lots of things to explore!<--yeayyyy...(life's is wonderfulll bukan wonderpet tau!)
ape yg penting?
projek final aku siap!

heheh~sekian sahaja entry tensen+fun...!
mokcek esoh berundur diri....
zasssss~

No comments:

Post a Comment

juz type any of ur comments~