nuffnang

23 June 2014

Emilay

Product review.

Memula macam skeptikal la bila orang sebut produk baru nak putihkan kulit ni.
Sebab makan kcolly first bottle okay..second terus naik ruam ruam kat muka.seksa okay..

Berhenti tu baru xde ruam muka tu.
Sebenarnya produk pemutihan ni atau ape2 produk tengok kita jugakla serasi ke tidak.

Sometimes serasi tapi nak telannn tu payahhh nau nau...aduiii...tak lepas nak telan.

Sometimes tu..serasi semua senang nak telan tapi nak maintain makan tu dengan harga yang tak tercapai dek akal..jenuh jugak.

So far produk ni okay..takde kesan sampingan yang horror kat saya.
Orang pn tegur pkai ape.Alhamdulillah okay la kan..sebulan pun harga dalam RM50..boleh la ber baloi baloi..
Bekas bekas jerawat hitam kat muka pun kurang..dan semakin hilang..

Sapa sapa nak try cod area petaling jaya..seri setia sg way..sunway..boleh contact whatsapp ai ye 0124510178..

Thank you!

1 comment:

  1. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : melasian77cs@gmail.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    asianbet77.com

    Download Disini

    ReplyDelete

juz type any of ur comments~