nuffnang

22 June 2011

Ok harini aku demam lg

demam lg harini ...
rasanya memang kne buang tonsil aku ni...
menjadi2 lak demam...ni aku takut aku terus telan pil demam klinik bg 2 minggu lepas...
seksa woo demam camni...

kang aku muntah2...dah la xlalu makan..
bila muntah tu gile seksa...
nak telan air liur pon tekak sakit....

huwaaaaaaaaaa.....tidoooo jee
harini pun tido je...
muka tgn aku rasa panas...kaki rasa sejuk...
klinik pun aku tak gi lg...

dlm kol 7-8 br gi...
nak mintak mc...
ubat xnak...boleh camtu??
yela ubat aku ade lg melambak2 lg...

13/7 lambat lagiii woi...
nak jumpa pakar...pehh seksa camni..
kerat je terus doktor...
hahah...

tp ade bagus jugak demam camni...siyes aku xlalu nk mkn...
erk sehari demam rs kurus lak...
hahah pastu dah sihat hentam mkn semua...mmg la xkurus pun...

ha lagi satu aku kepala belah kiri aku neh denyut semalam...harini pun sama...
migrain ke??
xkot...sbb aku still leh tahan sakit dia...tp sakit la woi...

tido je...pastu mimpi macam-macam...byk mimpi kwn2...
dahla...
ape2 pun aku mintak maaf kt semua org kalo aku ade sakitkan hati orang..
jgnla kejam sgt x maafkan aku neh...

ok tata

No comments:

Post a Comment

juz type any of ur comments~