nuffnang

21 February 2010

No MOre Fesbuk!

haaa aku sudah deactive kan fesbuk aku..
ntah cam bosan je dgn segala mak nenek application dia...
pastu aku rasa menympah lak tgk fesbuk...
ahahahha...
masalah merempan tak kene gaya...

skrg ni zaman twitter...
ahaha so aku xpandang fesbuk lagi...hahaha
gitu....nnt bila aku nk kawen aku ke bila merempan aku dh reda aku aktifkan la balik...

pastu aku cam pk balik...
ape sebab ber fesbuk aa?
ntah aku dh xde sebab kot..
nk cari kawan2 sekolah...
tu je la kot...

pastu main games fesbuk..
ntah aku malas nk berkebun bertani ni...
pet la ape la...
bosan...try..xminat letak tepi...tak usik...

so amik pengalaman jela kot...
dah try xminat...so aku blah..
nak share gmbr?
twitter pon boleh...amik terus upload guna phone tuh...
adoi laaa..
pastu aku rs serabut tgk itu fesbuk...

sakit hati pon ade...haha itu bahagian lain...
lantak ko la labuuuu...
bosan dh aku melayan ko...
cerita2 ko...alahai...bosan~

mcm mozilla la...
aku pon dh bosan guna...
skrg google chrome je..
ntahla...sometimes ade lagi baik...
buat pe tunggu yg biasa2 je...?
wakakaka...ayattt menikam siotttttt...
tikam sape ntah?
im not so sure...

nevermind...lupakan sajoo.....
esok mau mem'pamper kan diri...ahaha sape ajo ko bi asiah?
xpe...janji boleh paham...

nk mkn shushi....dan cuci mata jalan2..
mayb lepak2 abeskan buku cerita kat mana2 yang dirasakan selesa...
ceeewaaahhh.....yg penting aku xmo duk rumah esok...
tata bloggiess...(ok sori bunyik dia buruk...nak tiru twitter ..twitplet...dah kalau blogger?bloglett?miahahha)

juga mau survey buku baru....ngeeee~
yihaaa~

3 comments:

  1. daaaa...ko pon da nk jadik cam aku gak dulu..
    huuuuuuuuuuu.. sabo nok...

    ReplyDelete
  2. kak ita- bukan nk jadi tp dah jadi pon...tp cerita dia cam lain sikit aa...haha

    ReplyDelete
  3. syazzz4:36 pm

    apekah!!!

    ReplyDelete

juz type any of ur comments~