nuffnang

03 July 2009

Need to switch off for this week!

Waaa super duper tired,malas,bosan,hangin
penat giler rasanya for today...malas nk wat kejeeee...
lagipun this week saya keje 7 hari seminggu....berdenyut-denyut kepala ni...
aaa....nak kene gi berhibur nih...wakaka...
tapi a nice gud movie will help...plus baskin robins...krispy kreme ke?

waaaahhh mana pelan tindakan bajet ko tuh asiahhhh??(bunyi suara bergema-gema sikit)
semalam saya berjaya menjauhkan diri saya dengan sales ape-ape...waaahhh...legaaa....
hasilnya saya cuma beli sehelai tudung/p1 wimax/headphone/barangan peribadi

aaa....total lebih seratus gak...adeii...

wimax rasanya sy mau bayar ujung bulan saje....xleh ke wimax?bil 14hb tu...

p/s-wimax laju maa....tp xtest lagi speed dier...nanti balik sy check...wiiiii
also planning this week...berhibur tgk citer donload di umah+menikmati eskrem lazat uncle kedai bawah ni sajooo...makan tghari sempoi2 sudey...masak sendiri...saya mau berehat sepuas-puasnyaaaaaa.....tidooo!
sesiapa nak ajak saje keluar next week saje k!
mood sekarang laparrr ya rabbiii!

No comments:

Post a Comment

juz type any of ur comments~