Do u trust guys?
infact i dont trust human being!
haha...betoll..
bukan saje lelaki ke perempuan pon samaa jee...
so rilek2 sudah...
macam2 perangai...and i feel fed up dealing with it...
wa macam anytime je boleh meletoppp...
huu...rasa nk kickboxing je sesape..
sesape rela kne tajang?
hehe... =.="
nuffnang
13 April 2010
08 April 2010
Aku gelik tengok pic aku dgn lelaki~
ok aku rasa gelikkk tgk pic aku dgn lelakii...
ape pasal haa??
isk...ok aku mau delete pic en bab..
blerghhhhhh geli itu sudah xtertanggung...!!!
fullstop!
ape pasal haa??
isk...ok aku mau delete pic en bab..
blerghhhhhh geli itu sudah xtertanggung...!!!
fullstop!
07 April 2010
My date Night~
It was a night i would always remember,a night full of love..being loved and loving someone...
ceewahhhh ayat sakit hati tak ko baca?
miahhahahaha...
tapi sebenarnya banyak sangat memorable nights pastu dah lupa mana satu besttt...
yang palinggg best laaaa....asiah rasa...dengan sorang mamat ni...gilosss encemmm mcm pelakon korea...
pastu wangi gila sbb pakai YSL perfume...
dan still smart walopon pakai baju keje lagi...dan dah lepas waktu office hour..
keje international company...speaking power...communications skills mantap..
bawak kete pasang lagu jiwang...80's love songs
ok kira checklist memang lengkap la beb...
caring semua cukup laaaa...~
kebolehan dia membuat lawak2 sweet pon cukop...
tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii~~~
date ko lupa bawak cash...!!!!!!!!!!!
takleh withdraw money sebab bank dia international...dan kajang xde bank internationallll!!!!!
ke aku yang tak tau?
minyak kete tingtong~dh merah mnyala bar dia...
aaa panik panikkkkkkk....!!!!!!!!!!!!
pastu kene tahan polish pasal langgar lampu merahhhh...aaaaaaaaa
pakcik itu pon berkata...
pastu dia hantar balik...kene pinjam sepuluh ringgit nk carik nearby petrol pump yang ade card credit...
nasib baik dia ade gps...so senang sikit idup...
adoiii laaaa...
di atas keselamatan semua orang...gambarnya xboleh publish sini...
hikhik...(mampos kne luku kang kalau letak)
sebenarnya aku wat entry ni sbb nak masuk contest nuffnang...
ticket nak tgk citer kt bawah...
nak tau lebih lanjut leh klik sini
ceewahhhh ayat sakit hati tak ko baca?
miahhahahaha...
tapi sebenarnya banyak sangat memorable nights pastu dah lupa mana satu besttt...
yang palinggg best laaaa....asiah rasa...dengan sorang mamat ni...gilosss encemmm mcm pelakon korea...
pastu wangi gila sbb pakai YSL perfume...
dan still smart walopon pakai baju keje lagi...dan dah lepas waktu office hour..
keje international company...speaking power...communications skills mantap..
bawak kete pasang lagu jiwang...80's love songs
ok kira checklist memang lengkap la beb...
caring semua cukup laaaa...~
kebolehan dia membuat lawak2 sweet pon cukop...
tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii~~~
date ko lupa bawak cash...!!!!!!!!!!!
takleh withdraw money sebab bank dia international...dan kajang xde bank internationallll!!!!!
ke aku yang tak tau?
minyak kete tingtong~dh merah mnyala bar dia...
aaa panik panikkkkkkk....!!!!!!!!!!!!
pastu kene tahan polish pasal langgar lampu merahhhh...aaaaaaaaa
pakcikkkk kitorg carikkk bank....ade tak international bank...sini?
pakcik itu pon berkata...
takkk de nakkk....~tapi pakcik ade nak bagi ko sesuatuu...surat saman langgar lampu merah...sign sini....
pastu dia hantar balik...kene pinjam sepuluh ringgit nk carik nearby petrol pump yang ade card credit...
nasib baik dia ade gps...so senang sikit idup...
adoiii laaaa...
di atas keselamatan semua orang...gambarnya xboleh publish sini...
hikhik...(mampos kne luku kang kalau letak)
sebenarnya aku wat entry ni sbb nak masuk contest nuffnang...
ticket nak tgk citer kt bawah...
nak tau lebih lanjut leh klik sini
06 April 2010
Raammm Rammm Ramlah Ram
Ok...ape nak hapdet ehh??
minggu lepas adelah penat berjalan-jalan dgn rakan baik saya iaitu syaz...
wooo rakan dari sekolah rendahh tu...
itu je kah rakah baik aku?tetiba terpikir...
asikk kluar dgn ko je syaz!
hahahahh...rakan baikkk...ape leh buatt~
rakan baik lenlain jauh maaa....
lagipon diorg ade yang stadi2 lagi...
so susah sikit mau berjumpa...sebab maybe diorang sibuk berdeting...?
ke kita berdua je mcm kesepian disini syaz??
hooo sedih sentap lak tetiba...xde boipren...
hahah...xde pon...tipu je sedih xde bf...
skendelll ade!lalalala~
oklah memula tu planning nak pegi reramai mandi air terjun ulu yam dgn kwn2 syaz..
tapi pagi ahad itu adelah pulak terpksa kensel...
entah mengikut kata kawan syaz...hati dia xsedap...
hati aku pon bangun pagi tu cm xsedap...
tatau pasal pe...
so plan B kenselll...on plan A balik..
mau pegi amcorp mall dan pegi low yatt..
haa bila sebut low yatt....kne singgah lot 10..
kang ade lakk org tu majokkkk...~
so plan adelah sgt puas hati berjalan-jalan...
amcorp mall ade sales best...buku2 adelah murah...
aku yang beriya nak masuk kedai buku...syaz lak terbeli 2 buku...
lalala...aku nk beli kain...minah ni tersemangat tempah baju raya lak...
haha..sah2 aku xleh kluar dgn ko la syaz...
senang dipengaruhii...hahah...tapi sonok kannn sopping...
pastu bulan ni mkn megi je...adesss...
xpe yang penting seronok dlu...
lalala...
pastu ade kedai makan best di amcorp mall..
atap-atap nama dia...sgt la asiah berpuas hati...
murah pun murah..sedap pun sedap...serbis tip topp..
lajuu je wat keje...
pastu gi lowyat...en bab tunggu kat low yatt..
tp ampun mahaap kan kami...lambat sikittt...sikit ke??
lalala mana la tau en bab tgh rehat pastu tunggu nk mkn dgn kitorg...
tp xpe...sempat tapau...pastu temankan en bab balik lot 10...
pastu asiah mintak belanja terosss...
alalala...alhamdullilah rezeki makan malam..
hahahah...
ngeee...next week ape plan lak eh??
sabtu jumpa en bab lagi...ahad xde plan ape...
syazzz ape plan ko ahaddd??
minggu lepas adelah penat berjalan-jalan dgn rakan baik saya iaitu syaz...
wooo rakan dari sekolah rendahh tu...
itu je kah rakah baik aku?tetiba terpikir...
asikk kluar dgn ko je syaz!
hahahahh...rakan baikkk...ape leh buatt~
rakan baik lenlain jauh maaa....
lagipon diorg ade yang stadi2 lagi...
so susah sikit mau berjumpa...sebab maybe diorang sibuk berdeting...?
ke kita berdua je mcm kesepian disini syaz??
hooo sedih sentap lak tetiba...xde boipren...
hahah...xde pon...tipu je sedih xde bf...
skendelll ade!lalalala~
oklah memula tu planning nak pegi reramai mandi air terjun ulu yam dgn kwn2 syaz..
tapi pagi ahad itu adelah pulak terpksa kensel...
entah mengikut kata kawan syaz...hati dia xsedap...
hati aku pon bangun pagi tu cm xsedap...
tatau pasal pe...
so plan B kenselll...on plan A balik..
mau pegi amcorp mall dan pegi low yatt..
haa bila sebut low yatt....kne singgah lot 10..
kang ade lakk org tu majokkkk...~
so plan adelah sgt puas hati berjalan-jalan...
amcorp mall ade sales best...buku2 adelah murah...
aku yang beriya nak masuk kedai buku...syaz lak terbeli 2 buku...
lalala...aku nk beli kain...minah ni tersemangat tempah baju raya lak...
haha..sah2 aku xleh kluar dgn ko la syaz...
senang dipengaruhii...hahah...tapi sonok kannn sopping...
pastu bulan ni mkn megi je...adesss...
xpe yang penting seronok dlu...
lalala...
pastu ade kedai makan best di amcorp mall..
atap-atap nama dia...sgt la asiah berpuas hati...
murah pun murah..sedap pun sedap...serbis tip topp..
lajuu je wat keje...
pastu gi lowyat...en bab tunggu kat low yatt..
tp ampun mahaap kan kami...lambat sikittt...sikit ke??
lalala mana la tau en bab tgh rehat pastu tunggu nk mkn dgn kitorg...
tp xpe...sempat tapau...pastu temankan en bab balik lot 10...
pastu asiah mintak belanja terosss...
alalala...alhamdullilah rezeki makan malam..
hahahah...
ngeee...next week ape plan lak eh??
sabtu jumpa en bab lagi...ahad xde plan ape...
syazzz ape plan ko ahaddd??
02 April 2010
Kenapa cinta susah datang??
Pehhh tajuk agak tettttt kan??
sila isi tempat kosong je~
Tajuk ni aku tiru dari satu blog ni...
tapi sebab aku klik takleh bukak lak..
so aku nk wat version aku sendiri....
heheh
lalala...
apesal eh?
ntah aku pon xtau...
satu sebab xjumpa lagi orang yang bebetul sesuai..
dua sebab memang xde lelaki yang perangai ok?
hahah...
ke perempuan tu yang perangai senget?
haaa itu cam kategori aku...
agak2 bosannn...dah la nak clash...
hahahha...
pastu lelaki ni pon satu...mintak kapel pon romentik la skettt...
ni wehhh jom kapel..
ape ke takde napsuuuu aku nak terima pengkapelan ko itu....
sila tunggu di center court...dgn belon byk2...semua warna merah...
tulis atas kad....may i love you forever???
ngeeee...sakit cair nokkkk...
.
.
.
.
.
to be continue~
sila isi tempat kosong je~
Tajuk ni aku tiru dari satu blog ni...
tapi sebab aku klik takleh bukak lak..
so aku nk wat version aku sendiri....
heheh
lalala...
apesal eh?
ntah aku pon xtau...
satu sebab xjumpa lagi orang yang bebetul sesuai..
dua sebab memang xde lelaki yang perangai ok?
hahah...
ke perempuan tu yang perangai senget?
haaa itu cam kategori aku...
agak2 bosannn...dah la nak clash...
hahahha...
pastu lelaki ni pon satu...mintak kapel pon romentik la skettt...
ni wehhh jom kapel..
ape ke takde napsuuuu aku nak terima pengkapelan ko itu....
sila tunggu di center court...dgn belon byk2...semua warna merah...
tulis atas kad....may i love you forever???
ngeeee...sakit cair nokkkk...
.
.
.
.
.
to be continue~
01 April 2010
Haaa Petua!~
mengatasi masalah anak-anak yang nakal, degil dan suka melawan cakap ibu bapa
Sumber : Darussyifa'
Secara fitrahnya semua ibu bapa mahukan anak-anak yang menghormati ibu bapa, mentaati hukum agama, sentiasa menjauhi maksiat serta tidak terjebak dengan gejala sosial.
Pengalaman penulis di Darussyifa’ sering bertemu dengan ibu bapa yang mengadu tentang anak-anak mereka yang terjebak dengan gejala sosial seperti anak-anak yang lari dari rumah, bergaul dengan remaja yang rosak akhlak, berzina, menagih dadah, melawan ibu-bapa, kasar serta biadab dengan ibu bapa dan seumpamanya.
Kaedah Pertama:
Membaca doa-doa tertentu pada air seperti Surah al-Fatihah, Doa Pelembut Hati (Surah Taha ayat 1 hingga 5), Selawat Syifa’, Selawat Tafrijiyah, Doa Menghindar Maksiat (Surah al-Mu’min ayat 3) dan beberapa doa-doa yang lain. Air yang telah dibacakan dengan doa ini diberi minum kepada anak-anak yang bermasalah ini juga dibuat bilasan mandi.
Kaedah Kedua:
Satu lagi ikhtiar yang sangat mujarab bagi mengatasi anak-anak yang suka melawan ibu-bapa ialah dengan mandikan anak-anak ini dengan air tadahan lebihan wuduk ibu-bapa. Caranya seperti berikut;
1. Ibu dan bapa terlebih dahulu membersihkan semua anggota wuduk dengan sabun. Anggota-anggota wuduk ini termasuk yang rukun dan sunat iaitu mulut, hidung, muka, kedua tangan, kepala, kedua-dua telinga dan kaki hingga buku lali.
2. Setelah dibersihkan anggota-anggota wuduk tersebut, gunakan air biasa untuk mengambil wuduk.
3. Cara yang mudah, duduk di atas kerusi dan letakkan baldi di bahagian antara kedua belah kaki. Biar isteri tolong menuangkan air untuk mengambil wuduk.
4. Membasuh semua anggota wuduk tiga kali. Mulakan dengan membaca bismillah. Basuh kedua belah tapak tangan diikuti dengan berkumur-kumur, membersihkan hidung. Pastikan air yang telah digunakan untuk membasuh tapak tangan dan berkumur-kumur masuk ke dalam baldi.
5. Berniat mengambil wuduk diikuti membasuh muka, seterusnya membasuh kedua tangan hingga ke siku, menyapu sedikit air di bahagian kepala, membasuh telinga dan akhir sekali membasuh kedua belah kaki hingga ke buku lali.
6. Setelah suami selesai, isteri pula mengambil wuduk dengan cara yang sama manakala suami pula yang membantu menuangkan air.
7. Setelah selesai, air lebihan wuduk yang terkumpul di dalam baldi tersebut dicampurkan dengan air biasa.
8. Mandikan anak-anak yang bermasalah dengan air tersebut. Insya’Allah dia akan menjadi anak yang patuh kepada kedua ibu-bapanya.
Sumber : Darussyifa'
Secara fitrahnya semua ibu bapa mahukan anak-anak yang menghormati ibu bapa, mentaati hukum agama, sentiasa menjauhi maksiat serta tidak terjebak dengan gejala sosial.
Pengalaman penulis di Darussyifa’ sering bertemu dengan ibu bapa yang mengadu tentang anak-anak mereka yang terjebak dengan gejala sosial seperti anak-anak yang lari dari rumah, bergaul dengan remaja yang rosak akhlak, berzina, menagih dadah, melawan ibu-bapa, kasar serta biadab dengan ibu bapa dan seumpamanya.
Kaedah Pertama:
Membaca doa-doa tertentu pada air seperti Surah al-Fatihah, Doa Pelembut Hati (Surah Taha ayat 1 hingga 5), Selawat Syifa’, Selawat Tafrijiyah, Doa Menghindar Maksiat (Surah al-Mu’min ayat 3) dan beberapa doa-doa yang lain. Air yang telah dibacakan dengan doa ini diberi minum kepada anak-anak yang bermasalah ini juga dibuat bilasan mandi.
Kaedah Kedua:
Satu lagi ikhtiar yang sangat mujarab bagi mengatasi anak-anak yang suka melawan ibu-bapa ialah dengan mandikan anak-anak ini dengan air tadahan lebihan wuduk ibu-bapa. Caranya seperti berikut;
1. Ibu dan bapa terlebih dahulu membersihkan semua anggota wuduk dengan sabun. Anggota-anggota wuduk ini termasuk yang rukun dan sunat iaitu mulut, hidung, muka, kedua tangan, kepala, kedua-dua telinga dan kaki hingga buku lali.
2. Setelah dibersihkan anggota-anggota wuduk tersebut, gunakan air biasa untuk mengambil wuduk.
3. Cara yang mudah, duduk di atas kerusi dan letakkan baldi di bahagian antara kedua belah kaki. Biar isteri tolong menuangkan air untuk mengambil wuduk.
4. Membasuh semua anggota wuduk tiga kali. Mulakan dengan membaca bismillah. Basuh kedua belah tapak tangan diikuti dengan berkumur-kumur, membersihkan hidung. Pastikan air yang telah digunakan untuk membasuh tapak tangan dan berkumur-kumur masuk ke dalam baldi.
5. Berniat mengambil wuduk diikuti membasuh muka, seterusnya membasuh kedua tangan hingga ke siku, menyapu sedikit air di bahagian kepala, membasuh telinga dan akhir sekali membasuh kedua belah kaki hingga ke buku lali.
6. Setelah suami selesai, isteri pula mengambil wuduk dengan cara yang sama manakala suami pula yang membantu menuangkan air.
7. Setelah selesai, air lebihan wuduk yang terkumpul di dalam baldi tersebut dicampurkan dengan air biasa.
8. Mandikan anak-anak yang bermasalah dengan air tersebut. Insya’Allah dia akan menjadi anak yang patuh kepada kedua ibu-bapanya.
Apesal ko kurus Benauuuu??
Assalamualaikummm dan selamat pagiiiii~~
Semalam telah berjalan-jalan di Alamanda...
(ceeewahhh ayat skima dan merasakan mau taip menggunakan perkataan penuh,sebab mau translation yang lebih baik daripada google chrome...lalallala)
masa nak balik beratur kami 3 orang...(ehh lupa nk bagitau rumah kami sudah ade housemate baru...yeayy)
beratur sebab nak bayar parking...
kak ita yang bayar...kami tukang beratur sekali,
lalalla...tetiba terperasan di depan kami seorang perempuan tinggi lampai...sama tinggi dengan lelaki yang juga tinggi disebelahnyaaa....
dia sangatttt kurushhhhhhh....aaaaa dah la tinggi kurus pulakkkk....
saya tidak dapat menggunakan perkataan (saya merasa kerdil di siniiiii...tidak dapat!)
tetapi di dalam hatikecil(cewah masih berani menggunakan perkataan kecil)
merasa...amattt rendah diri sekali,sebab memangla rendah dengan dia....dan juga merasa rendah dan gemokkk....
uwaa...rasa mahumenangis ditempat kejadian...eh takla...rasa mau meroyan di alamanda...
ok!@ tidak mahu keluar rumah sehingga benar-benar kurus...!!
hahahah...tu maknanya 2 tahun la ko xmo kluar rumah??tu pon makan seminggu sekaliii...boleh??
erkkk...tidak mungkin sebab hujung minggu ni sudah berjanji dengan syazana mau belanja dia chopstik...ehhh chicken chop....
napelaa...diorg kejam sgt...pakai legging pon nmpk pakai sluar biasa je...
kalau aku pakai?silap2 mmg xboleh pakai sebab xmuat...kalau muat pon...mcm incredible hulk..pecah2 sluar itu....uwaaaaaaaaaa.....
p/s-saya merasa down sebab saya gemok...(T_T)
Semalam telah berjalan-jalan di Alamanda...
(ceeewahhh ayat skima dan merasakan mau taip menggunakan perkataan penuh,sebab mau translation yang lebih baik daripada google chrome...lalallala)
masa nak balik beratur kami 3 orang...(ehh lupa nk bagitau rumah kami sudah ade housemate baru...yeayy)
beratur sebab nak bayar parking...
kak ita yang bayar...kami tukang beratur sekali,
lalalla...tetiba terperasan di depan kami seorang perempuan tinggi lampai...sama tinggi dengan lelaki yang juga tinggi disebelahnyaaa....
dia sangatttt kurushhhhhhh....aaaaa dah la tinggi kurus pulakkkk....
saya tidak dapat menggunakan perkataan (saya merasa kerdil di siniiiii...tidak dapat!)
tetapi di dalam hati
merasa...amattt rendah diri sekali,sebab memangla rendah dengan dia....dan juga merasa rendah dan gemokkk....
uwaa...rasa mahu
ok!@ tidak mahu keluar rumah sehingga benar-benar kurus...!!
hahahah...tu maknanya 2 tahun la ko xmo kluar rumah??tu pon makan seminggu sekaliii...boleh??
erkkk...tidak mungkin sebab hujung minggu ni sudah berjanji dengan syazana mau belanja dia chopstik...ehhh chicken chop....
napelaa...diorg kejam sgt...pakai legging pon nmpk pakai sluar biasa je...
kalau aku pakai?silap2 mmg xboleh pakai sebab xmuat...kalau muat pon...mcm incredible hulk..pecah2 sluar itu....uwaaaaaaaaaa.....
p/s-saya merasa down sebab saya gemok...(T_T)
28 March 2010
i choose to be single~
Lalalala...
i choose to be single...
ape pasatttt??
ntah...i think i love the selfish of giving myself the very best of all..ok ayat aku cam hape..
the feeling of giving the right decisions not base of others...and showing my feelings not inflactuate of others e.g love ones...
and not forgetting I can be VERY demanding at certain critical of times...which i hated most..
im very precise on what gentlemen behavioral i what...meaning i have very high expectation towards guys..
salah kah aku berperasaan begitu?mungkin sebab ex-ex aku...most of them memang sort of gentlemen type..
whom cooked for you,sing for you,play somesort of instrument...know how to handle sort of critical time of...obviously tak kisah tetiba kena prank...sweet and jiwang as sort of willingness to record bait per bait of love phrases...full of surprises...won't lie..and sangat la bijak mengawal aku yang tak berapa bijak ni...ahhaha...menepati janji,kalau xboleh pon ade alasan yg betul2 kukuh...
suka jual mahal before couple...tapi lepas couple baru tau dalam hati ade taman...~haha
suka buat bende both of us can enjoy...suka main-main dimana sahaja...
contoh korang baru lepas beli barang..ade harga..ko cabot harga tu...ko panggil bf ko..bf ko toleh ...cecepat ko stamp kan harga itu di dahi dia...and cakap...yeahhh sold to me~
tak lama pastu...korg plak kene balik...hahah...~aku la tu..
kalau lelaki bajet macho dan kontrol ayu...xkan suka cara aku ni...tapi aku pedulikkkk apee...aku sukaaa....hahahah
contoh berjalan-jalan di mall..disebabkan aku susah dikawal..akan pergi saje ke mana section aku suka tanpa..berfikir pjg...dan exbf aku itu terpaksa memegang aku...tapi bukan tanganlaa...ko tau ape dia pegang?kepala aku...ceitttt....alasan??bebudak liar ske merayau xtentu pasal mmg kne layan camni....ahhahhaha...ok sbenarnya tak..sbb sebenarnya aku mmg pendek dari dia...selalu bf aku adelah tinggi dan aku hanya cecah ketiak dia je...so lelaki harum dan wangi pakai deodorant adelah penting disini...hahahah
perfect date pada aku adelah both of us can laugh at each other sampai balik rumah karang...
kalau takat jalan2 makan2...tgk wyg..pastu senyappp jeeeeeee...xberbunyikkk....buat lawak pon xrasa nak gelak,baik aku kluar dgn kayu!
aaa sah2 aku sanggup balik naik public transport sajeee.....~bosannn deiiiiii
.
.
.
.
.
to be continued...
*updated..
haha sorry for all of you,hv to hear me whining pasal guys plak sini...
tapi seriously that is what i think of guys...
style-style mat-rempit-ade-banyak-bosia-bagi-barang-kt-ko itu boleh blahhh...
waloponnn ko ensem gilos kalah kamal adli,renoma punya modell...mmg tolak tepi...tapi tu yang mmg ensem la...kalau tak ensemmmm??lagi ape aku nak kata?dah la xensem...perasan ensem dan perangai cam fucktard..
hahha ape motip ko sebut renoma model kan??hahah ok sorry my bad my bad...~
tapi aku cam terbaca la,blog kawan aku mengatakan lelaki ni over sensitive and gentlemen nya style bila nk mengorat...bila dah kapel xde inisiatif camtu pon...
alaaa....dia xde wat camtu,ko la yg bergerak kann??
hahaha...tapi kala dia mmg layan xlayan...baik carik lain dan clash je...serabut otak ko nk overcome insensible character yg sebegitu....
i choose to be single...
ape pasatttt??
ntah...i think i love the selfish of giving myself the very best of all..
the feeling of giving the right decisions not base of others...and showing my feelings not inflactuate of others e.g love ones...
and not forgetting I can be VERY demanding at certain critical of times...which i hated most..
im very precise on what gentlemen behavioral i what...meaning i have very high expectation towards guys..
salah kah aku berperasaan begitu?mungkin sebab ex-ex aku...most of them memang sort of gentlemen type..
whom cooked for you,sing for you,play somesort of instrument...know how to handle sort of critical time of...obviously tak kisah tetiba kena prank...sweet and jiwang as sort of willingness to record bait per bait of love phrases...full of surprises...won't lie..and sangat la bijak mengawal aku yang tak berapa bijak ni...ahhaha...menepati janji,kalau xboleh pon ade alasan yg betul2 kukuh...
suka jual mahal before couple...tapi lepas couple baru tau dalam hati ade taman...~haha
suka buat bende both of us can enjoy...suka main-main dimana sahaja...
contoh korang baru lepas beli barang..ade harga..ko cabot harga tu...ko panggil bf ko..bf ko toleh ...cecepat ko stamp kan harga itu di dahi dia...and cakap...yeahhh sold to me~
tak lama pastu...korg plak kene balik...hahah...~aku la tu..
kalau lelaki bajet macho dan kontrol ayu...xkan suka cara aku ni...tapi aku pedulikkkk apee...aku sukaaa....hahahah
contoh berjalan-jalan di mall..disebabkan aku susah dikawal..akan pergi saje ke mana section aku suka tanpa..berfikir pjg...dan exbf aku itu terpaksa memegang aku...tapi bukan tanganlaa...ko tau ape dia pegang?kepala aku...ceitttt....alasan??bebudak liar ske merayau xtentu pasal mmg kne layan camni....ahhahhaha...ok sbenarnya tak..sbb sebenarnya aku mmg pendek dari dia...selalu bf aku adelah tinggi dan aku hanya cecah ketiak dia je...so lelaki harum dan wangi pakai deodorant adelah penting disini...hahahah
perfect date pada aku adelah both of us can laugh at each other sampai balik rumah karang...
kalau takat jalan2 makan2...tgk wyg..pastu senyappp jeeeeeee...xberbunyikkk....buat lawak pon xrasa nak gelak,baik aku kluar dgn kayu!
aaa sah2 aku sanggup balik naik public transport sajeee.....~bosannn deiiiiii
.
.
.
.
.
to be continued...
*updated..
haha sorry for all of you,hv to hear me whining pasal guys plak sini...
tapi seriously that is what i think of guys...
style-style mat-rempit-ade-banyak-bosia-bagi-barang-kt-ko itu boleh blahhh...
waloponnn ko ensem gilos kalah kamal adli,renoma punya modell...mmg tolak tepi...tapi tu yang mmg ensem la...kalau tak ensemmmm??lagi ape aku nak kata?dah la xensem...perasan ensem dan perangai cam fucktard..
hahha ape motip ko sebut renoma model kan??hahah ok sorry my bad my bad...~
tapi aku cam terbaca la,blog kawan aku mengatakan lelaki ni over sensitive and gentlemen nya style bila nk mengorat...bila dah kapel xde inisiatif camtu pon...
alaaa....dia xde wat camtu,ko la yg bergerak kann??
hahaha...tapi kala dia mmg layan xlayan...baik carik lain dan clash je...serabut otak ko nk overcome insensible character yg sebegitu....
macam lelaki la g
ak kan...gila2 mengadu exgf dia perangai sial..tapi not my fault la ko pon perangai fucktard-nak-awek-lawa-maintance tinggi-xpakai-tdung-tapi-ko-nak-suruh-siang-malam-mengadap ko-je-xleh-bebas-sikit...luaran cam biatch sexy daring gila....dalaman cam muslimah rabiatul adawiyah....
and obviously...love is game for t-w-o....two ya disitu...both have to give and take....kalau korg mmg ok je buat lawak xsemenggah...ok je la kan...pedulik ape org nak kata...janji ko tak melanggar ape2 etika dan akta..
tapi kalau tetiba gf/bf cam xde mood malas nk layan lawak cam haramm ko tuh...sila la stop and wat bende lain yang lebih menguji IQ...as sort of dia-moody-better-change-to-smthing else daripada ko kena terajang+sipak perut dan baling dgn ape2 objek disitu...
so ade sesape leh memenuhi ciri-ciri lelaki idaman saya?
haha boleh tinggal no phoneeee di bawah...hahahah...perasannn goddiva nk mampos btol...
no la aku pun xrasa teringin nak ade bf for now...
bila lonly...ko carik je kawan2 keliling....xpon ko carikk je encik bab di lot 10...hahaha
curahkan kasih sayang pada orang-orang sekeliling laa gituuu....
tata...
hahah rasa nk muntah x baca entri pjg penuh tulisan dari aku nih...~
lupa lak nak tepek pic exbf....
lalallala
lupa lak nak tepek pic exbf....
hahahha gelikkkkkksssss~dan gedikkkks~haha
26 March 2010
Baran
adoi laaa....
aku dapat merasakan perangai xsemenggah aku itu datang kembali...
BARAN!
aku ingat aku dah leh control take over sikap baran tu...
kalau marah biasa-biasa je normal la kan?
tapi ni aku rasa aku style baran...korang suruh la aku mengucap...
aku rasa aku pun leh lupa camne nak mengucap...
orang cakap kalau marah tgh duduk kena berdiri...x ok jugak basuh muka...
aku rasa aku bukan tahap tu dah...aku kene rendam dalam ais...
kalau suruh berwuduk...aku kne 4-5 kali amik wuduk...
kalau suh mengucap....aku kne baca yasin 3 kali round....
adoilaaa....hati aku dah gelap agaknya...
kena ringan bontot gi ceramah agama balik..
"maktehhhhhh amik ct kt rumahhh...bolehhh?"
tapi 1 aku perasan...kalau aku marah aku cari masjid ke surau ke...
duduk dalam tu xyah wat ape2 pon aku leh cool down
(tapi kne wt solat tahyatul masjid la,aku rasa cam kurang ajar je kalau aku duduk lepak2 gitu je)
tetiba aku rindu mak aku...
yela mak aku mestila dia tau anak dia tengah baran camne..
aku senyap je duk dendiam pon dia tau aku marah kat sape...
kat tepon cakap pon dia dah leh detect aku ni ade marah sesape tak,walopon aku gelak2 je dgn dia...
nanti time aku baran tu...mak aku baca ape ntah pastu tiup kt ubun-ubun...
nk tanya aaa...mak baca ape eh??
tapi nk suh sape tiup??
hehhehe...senang citer kena balik ke pangkal jalan laaaa...
nak balikkkk taipingggggggggggggggg~
aku dapat merasakan perangai xsemenggah aku itu datang kembali...
BARAN!
aku ingat aku dah leh control take over sikap baran tu...
kalau marah biasa-biasa je normal la kan?
tapi ni aku rasa aku style baran...korang suruh la aku mengucap...
aku rasa aku pun leh lupa camne nak mengucap...
orang cakap kalau marah tgh duduk kena berdiri...x ok jugak basuh muka...
aku rasa aku bukan tahap tu dah...aku kene rendam dalam ais...
kalau suruh berwuduk...aku kne 4-5 kali amik wuduk...
kalau suh mengucap....aku kne baca yasin 3 kali round....
adoilaaa....hati aku dah gelap agaknya...
kena ringan bontot gi ceramah agama balik..
"maktehhhhhh amik ct kt rumahhh...bolehhh?"
tapi 1 aku perasan...kalau aku marah aku cari masjid ke surau ke...
duduk dalam tu xyah wat ape2 pon aku leh cool down
(tapi kne wt solat tahyatul masjid la,aku rasa cam kurang ajar je kalau aku duduk lepak2 gitu je)
tetiba aku rindu mak aku...
yela mak aku mestila dia tau anak dia tengah baran camne..
aku senyap je duk dendiam pon dia tau aku marah kat sape...
kat tepon cakap pon dia dah leh detect aku ni ade marah sesape tak,walopon aku gelak2 je dgn dia...
nanti time aku baran tu...mak aku baca ape ntah pastu tiup kt ubun-ubun...
nk tanya aaa...mak baca ape eh??
tapi nk suh sape tiup??
hehhehe...senang citer kena balik ke pangkal jalan laaaa...
nak balikkkk taipingggggggggggggggg~
25 March 2010
aaaaaaaaaa bodohhhhhhhhhh!
ok aku rasa aku dalam masalah beso..!
bodoh lagiii...
aaaaaaaaa...baik benti memaki...kalau xleh benti maki sumbat mulut dgn sabun!
boleh x org hormat perempuan sikit?
babi tol laaa....
sakit plak hati aku...
asal ko perempuan....xde boifren...single...keje pegi balik sorg2...
ko ni di cop pompuan desperate sangap tuttt...
aaaaa babi babiiiiiiiiiiiii!!!
stresss tekanan aku!
sial laaaaaa.....
ok stop maki...~
dah org macam tu boleh blah...!
aku pedulik ape ko dato ke tan sri ke...
kalau aku xsuka mmg aku blah...sblum aku direct maki...!!
aku tolak tuah??
heh sori la beb....ko yg bertuah sbb xkene tendangan sisi kiri kene rusuk aku itu!
aaaaaaaa bodohhhhhhhhhhhhhh!!!
pegi mati sama ko!dato' low classss!!!
pjrfhwuifbvjwcnUWRCBWUECBUwfb
bodoh lagiii...
aaaaaaaaa...baik benti memaki...kalau xleh benti maki sumbat mulut dgn sabun!
boleh x org hormat perempuan sikit?
babi tol laaa....
sakit plak hati aku...
asal ko perempuan....xde boifren...single...keje pegi balik sorg2...
ko ni di cop pompuan desperate sangap tuttt...
aaaaa babi babiiiiiiiiiiiii!!!
stresss tekanan aku!
sial laaaaaa.....
ok stop maki...~
dah org macam tu boleh blah...!
aku pedulik ape ko dato ke tan sri ke...
kalau aku xsuka mmg aku blah...sblum aku direct maki...!!
aku tolak tuah??
heh sori la beb....ko yg bertuah sbb xkene tendangan sisi kiri kene rusuk aku itu!
aaaaaaaa bodohhhhhhhhhhhhhh!!!
pegi mati sama ko!dato' low classss!!!
pjrfhwuifbvjwcnUWRCBWUECBUwfb
24 March 2010
Not in a good mood tonite~
Entah pms barangkali...
tapi mood cam x ok...
miss my happy family time dulu2...
dulu sedara mara...enjoy happy...
pround to become family...
seronokla sbb family besar..
drpad aku sorg2 je kat rumah..
sekarang ni sedara mara cam xbest...
ade yg best la...tp dh xmcm dulu...
entah...banyak konflik...
dan aku dah xrasa seronok...
semakin besar semakin byk things yang jadik penghalang...
dulu2 xde pon...maybe sbb kita kecik...and we do ignore things...
tapi siyess....dulu lg best...
nak raya sgt seronok...
sekarang mcm biasa je...
sama cam kawan gak...certain state,we do need friends yg sekepala...
tp lama2..cam menyusahkan pulak...
susahkan style pelik...
menyusahkan dari segi hati...
ceeewahhh...ayat...
xboleh ke kawan cam dulu and xde maksud tersirat terselindung...
kawan sbb tgk harta,duit pangkat ko je...
kawan sbb rupa...
kawan sbb ko nk kwn dgn org...
bukan sebab xde sape nk teman ko time sorg2..takde nak teman ko jalan-jalan...
yela...contoh mcm surrounding aku ni..yela aku tau aku selekehhh jee....
nmpak cam kampung,xde duit....pandang pon sebelah mata...
keliling semua bos2...pangkat2 engineer...
haha...aku pedulik apeeeeee...
makan pun boleh sorg2 maaa....ni asiah laaaaa....
kampung2 aku pon...ko campak je mana2 kt mesia ni...
insyaallah aku pulang dgn selamattt dan dgn sendiri...
hahaha~Ape ade haaaallll~tetibe...aku tau xde kaitan...
but puhlizzzzzzzz aaa...tlg a jgn pndg rendah org...
nota kaki-
miss aznorrr....
"walooo macamana punnnn asiahhhhhhh....asiahhh tetappp kawan azno..."
lalallala...~
19 March 2010
I'm going to the Gatsby Deodorant Street Fair
Whoaaaaaa!!
Sape tak suka bau wangi-wangi???
angkat tangan?
well...aku suka bau wangi...
lelebih lagi lelaki...
perempuann jugak kena la jaga maaa...
miahhahaha...
lelaki bau kepam...busuk dan berbau rokok adelah tidakkk kooll sekaliii....
yela atleast ko pakai deodorant la kan?
ok...kalau nak tau pasal gatsby deodorant leh la dtg event bwh nih...
times square je...boleh la tercapai akal dan langkah aku sket...
Date: 17th April 2010
Time: 10am till 5pm
Venue: Front Foyer, Ground Floor, Berjaya Times Square, Kuala Lumpur.
ade banyak benda best kabornyaaa....
ada cabutan bertuahhh...tapi tgn aku ni xtau bertuah ke tak..
hadiah bukan calang-calang...gadgettt maaaaaaaaaaa!!!
bukan coupon2 ke cikai2 ape...tetapi gadget bernilai RM15k!!
wahhhh dpt ipod satu ke best jugakkk kan??
sape nk bagi free??
kabornyaaa...event ni ala-ala fun-fair...
ok aku suka fun fair...
ade sumo wrestling dalam suit air bag..
aaa srs airbag kah??interesting sbb tak penah tgk..
gladiator battlefield...ok aku xtau menatang ape nih...
mcm dlm troy kah??
pakai suit pastu dgn kuda...ade besi pjg tu tolak2..sape jatuh kuda kalah..
tak dpt kawen anak raja...hehhe ok aku menambah2...tp cmtu la kot?
ahaha
siyesly aku berminat nak pegi...pegi dgn membe a best kan??
kalau ade aktiviti pelik2 kne join...aku tolak je dia...hahah
kalau korang berminattt...
boleh klikkkkkkkk kt bwh ni....
www.gatsby.com.my/streetfair
Sape tak suka bau wangi-wangi???
angkat tangan?
well...aku suka bau wangi...
lelebih lagi lelaki...
perempuann jugak kena la jaga maaa...
miahhahaha...
lelaki bau kepam...busuk dan berbau rokok adelah tidakkk kooll sekaliii....
yela atleast ko pakai deodorant la kan?
ok...kalau nak tau pasal gatsby deodorant leh la dtg event bwh nih...
times square je...boleh la tercapai akal dan langkah aku sket...
Date: 17th April 2010
Time: 10am till 5pm
Venue: Front Foyer, Ground Floor, Berjaya Times Square, Kuala Lumpur.
ade banyak benda best kabornyaaa....
ada cabutan bertuahhh...tapi tgn aku ni xtau bertuah ke tak..
hadiah bukan calang-calang...gadgettt maaaaaaaaaaa!!!
bukan coupon2 ke cikai2 ape...tetapi gadget bernilai RM15k!!
wahhhh dpt ipod satu ke best jugakkk kan??
sape nk bagi free??
kabornyaaa...event ni ala-ala fun-fair...
ok aku suka fun fair...
ade sumo wrestling dalam suit air bag..
aaa srs airbag kah??interesting sbb tak penah tgk..
gladiator battlefield...ok aku xtau menatang ape nih...
mcm dlm troy kah??
pakai suit pastu dgn kuda...ade besi pjg tu tolak2..sape jatuh kuda kalah..
tak dpt kawen anak raja...hehhe ok aku menambah2...tp cmtu la kot?
ahaha
siyesly aku berminat nak pegi...pegi dgn membe a best kan??
kalau ade aktiviti pelik2 kne join...aku tolak je dia...hahah
kalau korang berminattt...
boleh klikkkkkkkk kt bwh ni....
www.gatsby.com.my/streetfair
18 March 2010
Anda stresss???
Yessss ofkos....
lagi stress...lagi sakit kepala otak...
huuu....
pagi ini adelah pagi bengang...
sbb kepala sakit...nk wat kje pon ala-ala je...
xleh concentrate sbb kepala dgn gigi sakit sekalii...
uwaaaa...rs nk demam...
ok ke aku dh demam??
dun bother tu check...
rasa mau tido selimut diam2 dalam comforter...
aaa berdenyut2 kepala aku ni haaa...
gigi dedua kiri kanan tumbuh sekali...
erkkkk...
sakit!!!
lagi stress...lagi sakit kepala otak...
huuu....
pagi ini adelah pagi bengang...
sbb kepala sakit...nk wat kje pon ala-ala je...
xleh concentrate sbb kepala dgn gigi sakit sekalii...
uwaaaa...rs nk demam...
ok ke aku dh demam??
dun bother tu check...
rasa mau tido selimut diam2 dalam comforter...
aaa berdenyut2 kepala aku ni haaa...
gigi dedua kiri kanan tumbuh sekali...
erkkkk...
sakit!!!
16 March 2010
Bodoh punya orang!
Bodoh punya oranggggg!!!
sila ikuti perbualan...
Mangkok ayun: kenal lagi tak saya yang mana?hujung minggu ni buat ape?
A: ntah laaaaa(dalam ati...aku xtaulaaaaa sape ko!enpon aku canggih sgt sampai xkluar namaaaaa~vbweyrulvbyqer)...hujung minggu ni pi belajar kete...
Mangkok ayun: blajar kete??nanti boleh la langgar orang....
A: heh...on what point u behave like this?sepatotnya kahhhhh org ckp nak pegi belajar kereta..u pegi ckp boleh langgar orang??
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AKU tensennnnnnnnnnnnnnn!!!!
bodoh lahanattt tollll!!!
hwbvfhafbvlifbavwirnwRVJUBVVNASKDVNSJDVNSKJDCVNB
aaaaaaaaaaa darah aku mendidih sampai kepala otak...rasa nak terajang orang kat dada!
aaaaaaaaaaaaa okkkk!!! aku harus menyuntik ubat penenanggg sblom aku warded darah tinggi plak!
MrMocha...MsNeslo nak lompat2 sampai bergulen2 kt jalan stress punya pasal...
and u jadik punchbag....i jadik Mike Tysonnn boleyyyyyyyyyyy???wink wink sambil wat muka comel,,,
aaaaa sudah!!!xlawak...
pangggg diri sendiri
sila ikuti perbualan...
Mangkok ayun: kenal lagi tak saya yang mana?hujung minggu ni buat ape?
A: ntah laaaaa(dalam ati...aku xtaulaaaaa sape ko!enpon aku canggih sgt sampai xkluar namaaaaa~vbweyrulvbyqer)...hujung minggu ni pi belajar kete...
Mangkok ayun: blajar kete??nanti boleh la langgar orang....
A: heh...on what point u behave like this?sepatotnya kahhhhh org ckp nak pegi belajar kereta..u pegi ckp boleh langgar orang??
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AKU tensennnnnnnnnnnnnnn!!!!
bodoh lahanattt tollll!!!
hwbvfhafbvlifbavwirnwRVJUBVVNASKDVNSJDVNSKJDCVNB
aaaaaaaaaaa darah aku mendidih sampai kepala otak...rasa nak terajang orang kat dada!
aaaaaaaaaaaaa okkkk!!! aku harus menyuntik ubat penenanggg sblom aku warded darah tinggi plak!
MrMocha...MsNeslo nak lompat2 sampai bergulen2 kt jalan stress punya pasal...
and u jadik punchbag....i jadik Mike Tysonnn boleyyyyyyyyyyy???wink wink sambil wat muka comel,,,
aaaaa sudah!!!xlawak...
pangggg diri sendiri
14 March 2010
Laki orang pulak...~
ahhahahah...ni lain kes pasal laki orang pulak....
meh ikuti perbualannya situasi nya nyeee...
laki orang : Heloo..
A: Hi...sorry im on phone...boleh kol kejap lagi tak??
laki orang :ok
Tetiba pagi itu bangun pagi dpt msg...
laki orang text : pls dont contact me..im married,sori
A reply: Awk ni sape sebenarnya?sy kenal pun x...
laki orang reply: kita kenal2 la boleh??
A reply: dah semalam ko ckp ko dah kawin,jgn contact ko lagi,ape benda ko cube sampaikan ni ha???
laki orang reply: ok...sbnrnya i wife dia...dia tgh tido time sms u sampai...so pls tell me ape citer yg terjadi antara u all mlm td?pls be honest
A reply back : (sambil tergelak-gelak) Haha sunggoh lawak...dia br kol sekali then im on phone,i tot he is my client,kenal pun belum,infact nama dia pun sy tak tahu....akak sepatutnya masuk lambat lagi 20tahun,time tu sy dah 40 an baru saya nak kat laki akak..
wife orang reply: i tnya u cr baek...x hrp u reply dgn bahasa mcm ni...sy xde masalah pun if u n dia nak brkwn2 pun...tp mcmana dia leh dpt no u?u duk mne?
A reply back :Alamakk siyes plak akak ni,ok la i know zaman extinction of male creature akak jd mcmni,masalahnya saya xtau nama laki akak tu sape, and i have very wide range of contacts,ok?dah skrg sy nak ckp plak dgn akak,pls dont contact me again, saya xingin laki orang sbb saya ni hot n spicy lagikk.....
hahah lain kali gunalaahhh pembersih wanita binariiii....dijamin memberikan keselesaan optimum...
wakaka ok aku tau iklan binari tu xlawak...
adoiii yaiii
meh ikuti perbualannya situasi nya nyeee...
laki orang : Heloo..
A: Hi...sorry im on phone...boleh kol kejap lagi tak??
laki orang :ok
Tetiba pagi itu bangun pagi dpt msg...
laki orang text : pls dont contact me..im married,sori
A reply: Awk ni sape sebenarnya?sy kenal pun x...
laki orang reply: kita kenal2 la boleh??
A reply: dah semalam ko ckp ko dah kawin,jgn contact ko lagi,ape benda ko cube sampaikan ni ha???
laki orang reply: ok...sbnrnya i wife dia...dia tgh tido time sms u sampai...so pls tell me ape citer yg terjadi antara u all mlm td?pls be honest
A reply back : (sambil tergelak-gelak) Haha sunggoh lawak...dia br kol sekali then im on phone,i tot he is my client,kenal pun belum,infact nama dia pun sy tak tahu....akak sepatutnya masuk lambat lagi 20tahun,time tu sy dah 40 an baru saya nak kat laki akak..
wife orang reply: i tnya u cr baek...x hrp u reply dgn bahasa mcm ni...sy xde masalah pun if u n dia nak brkwn2 pun...tp mcmana dia leh dpt no u?u duk mne?
A reply back :Alamakk siyes plak akak ni,ok la i know zaman extinction of male creature akak jd mcmni,masalahnya saya xtau nama laki akak tu sape, and i have very wide range of contacts,ok?dah skrg sy nak ckp plak dgn akak,pls dont contact me again, saya xingin laki orang sbb saya ni hot n spicy lagikk.....
hahah lain kali gunalaahhh pembersih wanita binariiii....dijamin memberikan keselesaan optimum...
wakaka ok aku tau iklan binari tu xlawak...
adoiii yaiii
Subscribe to:
Posts (Atom)